نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۴۵

از لیست بازی های رایگان اعضای پلی استیشن پلاس در ماه اکتبر رونمایی شد

طبق سنت هر ماهه، بخش سرگرمی‌های سونی شب گذشته از لیست بازی‌های رایگان اعضای پلی‌استیشن پلاس در کنسول‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پلی‌استیشن ویتا رونمایی کرد که در ادامه می‌توانید به مشاهده جزئیات بپردازید. با زومجی همراه باشید.
در ماه اکتبر که نخستین ماه از فصل پر تب و تاب پاییز است، دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 دو بازی مستقل پرطرفدار با نام‌های Super Meat Boy و Broken Age را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد. در ادامه با یکدیگر نگاهی به بازی‌های رایگان اعضای پلی‌استیشن پلاس در ماه مهر می‌اندازیم و به زودی، آماده تجربه آن‌ها در کنسول‌های خود می‌شویم:
  • Broken Age: پلی‌استیشن 4- پلی‌استیشن ویتا
  • Super Meat Boy: پلی‌استیشن 4- پلی‌استیشن ویتا
  • Unmechanical Extended: پلی‌استیشن 3- پلی‌استیشن 4
  • Kickbeat: پلی‌استیشن 3- پلی‌استیشن ویتا
  • Kung Fu Rabbit: پلی‌استیشن 3- پلی‌استیشن ویتا
  • Chariot: پلی‌استیشن 3
علاوه بر این، سونی همچنین اعلام کرده این هفته، آخرین مهلت کاربران پلی‌استیشن 4 برای دریافت نسخه رایگان بازی Driveclub است.   بنابراین اگر هنوز این بازی را دانلود نکردید، حداقل با مراجعه به صفحه آن و قرار دادن در لیست بازی‌های خود، فرصت تجربه آن در آینده و زمانی که فرصت آن را داشتید را از دست ندهید. نسخه پلی‌استیشن پلاس درایوکلاب پس از تاخیری هشت ماهه، طی چند هفته گذشته منتشر شد. درحالی که عرضه این نسخه حدود هشت ماه طول کشید و این مسئله دارندگان کنسول پلی‌استیشن 4 را عصبانی کرد، سونی اعلام کرد تنها هدف آن‌ها از ایجاد این تاخیر، عرضه یک محصول بدون مشکل بوده است. بازی‌های رایگان پلی‌استیشن پلاس در ماه اکتبر، از تاریخ ۱۴ مهر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده