نویسنده: نادر امرایی
// پنجشنبه, ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۳۰

یوشیدا: من دوست دارم که پشتیبانی‌ بازی Gran Turismo از واقعیت مجازی را ببینم!

شوهی یوشیدا، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی در مصاحبه‌ای با وب‌سایت یوروگیمر گفت که دوست دارد که پشتیبانی‌ نسخه جدید بازی رانندگی‌ گرن توریسمو از هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن را ببیند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
در مصاحبه‌ای که اخیرا شوهی یوشیدا، رئیس بخش سرگرمی‌های سونی با وب‌سایت یورگیمر انجام داده، هنگامی که از وی درباره پشتیبانی واقعیت مجازی برای بازی گرن تورسیمو سوال شد، در پاسخ گفت:
ما سبک‌های بسیاری از بازی‌ها را برروی هدست واقعیت مجازی امتحان کردیم. بعضی از این سبک‌ها کاملا با تکنولوژی واقعیت مجازی سازگاری دارند. یکی‌ از این سبک‌ها، سبک رانندگی‌ است. پس هنگامی که نسخه جدید گرن توریسمو بر روی کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر شود، من خیلی‌ دوست دارم ببینم که این بازی از هدست پلی‌استیشن وی‌آر (Playstation VR) پشتیبانی‌ کند.
این گفته وی، طرفداران بازی‌های رانندگی‌ به خصوص بازی گرن توریسمو را بسیار هیجان زده کرد چون مطمئنا بسیاری از گیمرها بی‌صبرانه منتظر تجربه نسخه جدید بازی با هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن هستند. با این حال، با نگاهی‌ بر سابقه‌ی پولی‌فونی، شرکت سازنده بازی Gran Turismo، احتمال می‌رود که گیمرها مجبورند مدت زمان نسبتا زیادی را صبر کنند. شرکت پولی‌فونی کماکان در حال پشتیبانی‌ از بازی Gran Turismo 6 است که برای کنسول پلی‌استیشن 3 منتشر شده بود. آنها اخیرا یک قابلیت طراحی مسیر را به این بازی اضافه کردند. تنها کاری که می‌توانیم بکنیم این است که صبر کنیم تا ببینیم که سونی و پولی‌فونی چه زمانی‌ تاریخ انتشار رسمی‌ Gran Turismo 7 را اعلام می‌کنند. نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا به نظر شما تجربه بازی رانندگی‌ با تکنولوژی واقعیت مجازی لذت بخش است؟ منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده