نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Assassin’s Creed: Syndicate دارای سیستم «پرداخت درون برنامه ای» خواهد بود

مانند دو قسمت قبلی مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed، بازی Assassin’s Creed: Syndicate هم دارای سیستم پرداخت درون برنامه‌ای (Microtransactions) خواهد بود. با زومجی و اطلاعاتی از نحوه عملکرد این سیستم در قسمت جدید این سری همراه باشید.
براساس اطلاعات منتشرشده توسط فِرانسوا پلند، مدیر تولید مجموعه Assassin’s Creed، این سیستم در بازی برای کاربرانی که زمان کافی برای کاوش در دنیای بسیار وسیع بازی را ندارند قرار داده شده است. براساس صحبت‌های پلند، محتویات اصلی بازی برای فعال کردن، پشت این سیستم قفل نشده است:
بازیکنان در بازی Assassin’s Creed: Syndicate می‌توانند با پرداخت پول، زمان کمتری را صرف کنند و سرعت پیشرفت خود را افزایش دهند. سیستم پرداخت درون برنامه‌ای Assassin’s Creed: Syndicate مانند Assassin’s Creed 4: Black Flag است. با استفاده از این سیستم، بازیکنانی که زمان لازم برای جست و جو و کاوش در دنیای بسیار وسیع بازی را ندارند، همچنان می‌توانند به سلاح‌ها و زره‌های قدرتمند دسترسی پیدا کنند. خیال‌تان راحت باشد، هیچ‌کدام از محتویات بازی Assassin’s Creed: Syndicate پشت این سیستم قفل نشده و بازیکنان بدون پرداخت هیچ پول اضافی، می‌توانند به تمام محتویات بازی دسترسی پیدا کنند. قابلیت microtransactions یک گزینه انتخابی است برای بازیکنانی که زمان کافی ندارند.
بازی Assassin’s Creed: Syndicate که داستان جیکوب و ایوی فِرای، خواهر و برادر دوقلویی را که در دوران ویکتوریا لندن زندگی می‌کنند، روایت می‌کند، در تاریخ ۲۳ اکتبر (یکم آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و در تاریخ ۱۹ نوامبر (بیست و هشتم آبان) برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. در جریان اخبار مربوط به این بازی، طی روزهای اخیر از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Assassin’s Creed: Syndicate رونمایی شد. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می‌توانید تریلر محتویات انحصاری نسخه پلی‌استیشن 4 Assassin’s Creed: Syndicate را هم مشاهده کنید. منبع:VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده