نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

بلیزارد برای یک پروژه معرفی نشده از سری دیابلو نیرو استخدام می‌کند

کمپانی بلیزارد در حال کار بر روی یک پروژه جدید از سری دیابلو است و به همین منظور یک طراح هنری جدید استخدام خواهد کرد تا سرپرستی پروژه را به عهده بگیرد. با زومجی همراه باشید.
بلیزارد هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده که پروژه جدید آن‌ها مربوط به یک نسخه جدید از بازی است یا یک بسته‌الحاقی، ولی با توجه به نحوه عرضه بازی‌های بلیزارد ساخت یک بسته‌الحاقی جدید برای دیابلو 3 محتمل‌تر است، آگهی استخدام این کمپانی به شرح زیر است:
بلیزارد، سازنده حماسی‌ترین بازی‌های ویدیویی تاریخ، تمایل دارد تا یک طراح هنری با مهارت بالا و اشتیاق فراوان را برای پروژه بعدی خود استخدام کند. افراد علاقه‌مند باید دید هنری قوی، روابط عمومی بالا، قابلیت‌های رهبری تیم و سابقه فعالیت در زمینه ساخت بازی‌های بزرگ را به عنوان طراح هنری داشته باشد، همچنین انتظار داریم که بتواند در زمینه طراحی مدل‌های ۲ بعدی و ۳ بعدی به خوبی فعالیت کند.
به هر حال به نظر می‌رسد که به دلیل فشردگی برنامه‌های بلیزارد این شرکت نتواند بر روی یک بازی کاملا جدید کار کند و از آن‌جایی که قسمت جدید Starcraft به زودی عرضه می‌شود، تنها گزینه موجود به عنوان بازی بعدی، بسته الحاقی دیابلو 3 است، البته باید منتظر اطلاعات بیش‌تری از جانب بلیزارد باشیم. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده