نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۰۰

معرفی بازی موبایل Seashine: ماجراجویی در اعماق اقیانوس

بازی‌هایی که باید در آن‌ها مسیر بی‌انتهایی را طی کنید به یک استاندارد در بازی‌های موبایل تبدیل شده‌اند. در Seashine، این مسیر راه‌های پر و پیچ خم انتهای اقیانوس است، جایی که حتی نور هم به آن نمی‌رسد. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.
تا به حال بارها از اهمیت وجود المان خلاقیت در بازی‌های موبایل گفته‌ایم. به نظر می‌رسد خلاقیت در بازی‌هایی مانند Temple Run و Subway Surfer که باید مسیری بی‌انتها را طی کنید دیگر جایی برای خودنمایی نداشته باشد، چرا که ده‌ها بازی بسیار خوب در این سبک ساخته شده که هرکدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. اما ظاهراً‌ سازندگان بازی‌های موبایل همیشه راهی برای اضافه کردن ویژگی‌های تازه و جدید به بازی‌های خود پیدا می‌کنند. بازی Seashine یکی از همین نمونه‌ها است که یک ایده‌ی رایج را تبدیل به تجربه‌ای خاص کرده است.

دانلود ویدیو

در این بازی شما کنترل یک عروس دریایی نورانی را بر عهده دارید که باید از میان مسیرهای پر پیچ خم اعماق تاریک دریا حرکت کند و خودش را از دست کوسه‌ها و دیگر دشمنانش نجات دهد. در ابتدا همه‌ چیز عادی به نظر می‌رسد. صدای نت‌های پیانو در پس‌زمینه با حرکات این عروس دریایی همراهی می‌کنند و بدون هیچ نگرانی می‌توانید هرجایی که خواستید بروید. اما وقتی به اولین ماهی درخشان می‌رسید، اوضاع تغییر می‌کند: گشت و گذار لذت‌بخش در اعماق تاریک اقیانوس تبدیل به تعقیب و گریزی استرس‌زا برای زنده ماندن می‌شود. حالا که بازی روی واقعی خودش را نشان داده، باید به همان دنبال ماهی‌های کوچکی درخشانی باشید که در دریا شناورند. این ماهی‌ها نوار روشنایی بازی که بالای صفحه قرار گرفته را پر می‌کنند و نمی‌گذارند در اعماق تاریکی غرق شوید. بدیهی است که جمع کردن تعداد بیشتری از آن‌ها باعث کسب امتیاز بالاتر و رکوردی طولانی‌تری می‌شود. علاوه بر جمع‌کردن امتیازات که از ویژگی‌های اصلی بازی‌های سبک بی‌انتهاست، بهبودها و بروزرسانی‌هایی هم وجود دارد که به وسیله‌ی همان ماهی‌های جمع‌شده قابل خریداری است. این بروزرسانی‌ها البته بسیار گران هستند و باید مدتی فقط به جمع کردن هزینه‌ی لازم برای خرید آن‌ها بپردازید. seashine screens همانطور که گفتیم، چالش بازی تنها مربوط به تمام شدن نور عروس دریایی نمی‌شود و دشمنانی هم  در اعماق دریا برای شکار کردن شما کمین کرده‌اند. کوسه‌ها، ماهی‌های گوشت‌خوار و حتی قارچ‌های سمی از دشمنان شما به شمار می‌روند. با برخورد به این‌ها نوار نور بازی به سرعت خالی می‌شود و حتی در مواقعی که اوضاع آرام به نظر می‌رسد، ظاهر شدن ناگهانی یک کوسه باعث ترس‌های مقطعی یا همان جامپ اسکر می‌شود که هیجان بازی را دوچندان می‌کند. ایده‌ی اضافه کردن چاشنی ترس به یک بازی‌ بازی در سبک فرار در یک مسیر بی‌انتها از آن‌ خلاقیت‌های تازه‌ای است که Seashine را به تجربه‌ای منحصر به فرد تبدیل می‌کند. طراحی ظاهری عالی به اضافه‌ی آهنگ‌هایی که با توجه به شرایط بازی تغییر می‌کنند، گیم‌پلی چالش‌برانگیز و وجود المان ترس عواملی هستند که باید به خاطر آن‌ها یک بار هم که شده، Seashine را تجربه کنید و از خلاقیت‌های تازه‌ی آن در یک سبک اشباع شده بازی‌های موبایل لذت ببرید. دانلود از گوگل پلی | دانلود از آیتونز تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده