نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

بازی Star Wars: Battlefront دارای هیچ گونه سیستم «پرداخت درون برنامه ای» نخواهد بود

در بازی Star Wars: Battlefront، تنها راهی که می‌توانید به آیتم‌های جدید دست یابید، به دست آوردن پول رایج داخل بازی است و براساس صحبت‌های سازندگان، در این بازی شاهد هیچ‌گونه سیستم پرداخت درون برنامه‌ای (microtransactions) نخواهیم بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
نیکولاس فِگرایوس، طراح ارشد بازی Star Wars: Battlefront اعلام کرده در این بازی هیچ‌گونه گزینه‌ای برای خرید آیتم‌های بازی از طریق پول واقعی نخواهد بود:
پول رایج بازی براساس عملکرد شما در بازی تولید شده است. با به دست آوردن امتیاز تجربه، می‌توانید آیتم‌های جدید بازی را باز و خریداری کنید. با پیشروی در بازی و اتمام چالش‌ها، می‌توانید پول رایج داخل بازی به دست آورید و به محتویات جدید دسترسی یابید.
طراح ارشد بازی Star Wars: Battlefront در ادامه اعلام کرد در بازی دو راه برای به دست آوردن پول رایج داخل بازی وجود دارد. با انجام کارهای مختلف در بازی، می‌توانید از طریق این دو راه جوایز و پول دریافت کنید:
در بازی چند سیستم مختلف برای به دست آوردن امتیاز تجربه وجود دارد. با انجام کارهای مختلف و عادی در بازی، به شما امتیاز پیشرفت و پول اهدا خواهد شد. در Star Wars: Battlefront هرچه کارهای بیشتری انجام دهید، امتیازات بیشتری دریافت می‌کنید. علاوه بر این، سیستم‌های دیگری مانند چالش‌های کوچک و اهدای جایزه به دلیل انجام کارهای مختلف در بازی وجود دارد.
بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. نسخه آزمایشی این بازی که پاییز امسال در اختیار تمام کاربران قرار خواهد گرفت، شامل حالت Walker Assault که ۴۰ بازیکن را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد و یک حالت کاملا جدید با نام Drop Zone خواهد بود. علاوه بر این، اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید اطلاعاتی را از نسخه ۱۳۰ دلاری بازی Star Wars: Battlefront به دست آورید که به همراه یخچال فریزری با طرح شخصیت محبوب «هان سولو» عرضه خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده