نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۶

تماشا کنید: یوبی‌سافت تاریخ انتشار بازی Far Cry Primal را اعلام کرد

یوبی‌سافت در جریان نمایش زنده در کانال یوتیوب خود با یک تریلر جدید به صورت رسمی بازی Far Cry Primal را معرفی کرد که قرار است در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (۴ اسفند ۹۴) عرضه شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
دیروز عکسی توسط یوبی‌سافت منتشر شد که رونمایی از یک بازی کاملا جدید را وعده می‌داد و پس از آن هم امروز بخش ترکیه سایت IGN اطلاعاتی از این بازی منتشر کرد. حال یوبی‌سافت به صورت رسمی بازی Far Cry Primal را معرفی کرد و بر اساس اطلاعات منتشر شده داستان نسخه جدید از سری فار‌کرای ۱۰ هزار سال پیش از میلاد مسیح روایت می‌شود و گیمر‌ها در نقش شخصیت تاکار بازی خواهند کرد که یک شکارچی حرفه‌ای بوده و تنها بازمانده قبیله خود است که به سرزمین اوروس مهاجرت می‌کند. این سرزمین صحنه‌ی  درگیری بین انسان‌ها است که برای بقا در دنیای بی‌رحم بازی تلاش می‌کنند.

|

Primal توسط استودیوی تورنتو یوبی‌سافت و با همکاری استودیو‌های شانگهای و کیف این کمپانی ساخته خواهد شد و وقایع زندگی  انسان‌های اولیه مثل شکار برای غذا، درست کردن آتش و دفاع در برابر حیوانات وحشی را به نمایش می‌کشد، همچنین پس از مدتی با تعدادی از انسان‌های دیگر قبیله تشکیل داده و به نبرد با قبایل دیگر خواهید پرداخت که به نظر می‌رسد تمام این موارد تنوع زیادی به بازی خواهند داد. به هرحال Far Cry: Primal در تاریخ ۴  اسفند ۹۴برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 و در ماه مارس ۲۰۱۶ ( فرودین ۹۵) برای رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده