نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

کپ کام خطاب به طرفداران: منتظر بازی Resident Evil 7 باشید

اگرچه طرفداران مجموعه بازی‌های Resident Evil این روزها می‌توانند نسخه‌های بازسازی شده قسمت‌های قبلی این مجموعه را بازی کنند، اما درخواست بیشتر آن‌ها، معرفی بازی Resident Evil 7 است. در ادامه با زومجی همراه باشید تا صحبت‌های کپ‌کام در رابطه با این بازی را جویا شوید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با ماساچیکا کاواتا، تهیه‌کننده قدیمی کپ‌کام انجام شده، وی در رابطه با بازی Resident Evil 7 گفته است:
در حال حاضر نمی‌توانیم اطلاعاتی را در رابطه با این بازی در اختیار شما قرار دهیم. با این حال، منتظر بازی Resident Evil 7 باشید.
در ماه اکتبر سال ۲۰۱۳ و با فاش شدن رزومه کاری کارمند کپ‌کام، مشخص شد این شرکت در حال ساخت قست جدید و شماره‌دار مجموعه بازی‌های شیطان مُقیم است. بازی Resident Evil 6 که آخرین قسمت شماره‌دار این مجموعه است، در زمان عرضه نقدهای متوسطی را دریافت کرد. برخی از منتقدانی که اعتقاد داشتند این بازی از ریشه‌های اصلی خود دور شده، آن را تلفیقی از صحنه‌های دکمه‌زنی و محیط‌های بی‌روح و عاری از ترس نام‌گذاری کردند. ظاهرا کپ‌کام هم به این مسئله اعتقاد دارد و براساس صحبت‌های کاواتا، تیم‌ آن‌ها با قسمت جدید این مجموعه قدیمی قصد دارد آن‌ را به ریشه‌های وحشت خود بازگرداند:
از آن‌جایی که نسخه‌های فرعی زیادی را تولید کردیم، به خوبی می‌توانم نحوه رسیدن به سبک وحشت را درک کنم. به شخصه اعتقاد دارم باید بازی‌هایی که ترس و وحشت حرف اول را در‌ آن‌ها می‌زند تولید کنیم. این روزها به این مسئله فکر می‌کنم و در حال آماده‌سازی برای انجام آن هستم.
کاواتا در انتها اعلام کرده به هر اندازه که تقاضا باشد، کپ‌کام به بازسازی قسمت‌های قبلی مجموعه رزیدنت اویل و انتشار مجدد آن‌ها خواهد پرداخت. Resident Evil Revelations 2 بازسازی بازی‌های قدیمی کپ‌کام از بازی Resident Evil HD آغاز شد. این بازی با فروش شگفت‌انگیز خود، توانست سریع‌ترین فروش دیجیتالی تاریخ شبکه پلی‌استیشن در روز اول را از آنِ خود کند. پس از آن شاهد معرفی نسخه بازسازی شده بازی‌های  Resident Evil 0، Devil May Cry 4 و اخیرا Resident Evil Origins Collection بودیم. در طرفی دیگر، طی مصاحبه‌ای که به تازگی با هیرویوکی کوبایاشی، یکی دیگر از تهیه‌کنندگان کپ‌کام انجام شده، وی در رابطه با تولید قسمت بعدی مجموعه Devil May Cry و Dragon's Dogma گفته است:
این دو مجموعه بازی‌هایی هستند که به شخصه دوست دارم روی قسمت جدید آن‌ها کار کنم. با این در حال حاضر، هیچ برنامه‌ای برای تولید قسمت جدید آن‌ها نداریم.
جدیدترین قسمت از مجموعه Dragon’s Dogma، یک بازی تمام آنلاین است و در در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. از طرفی دیگر، نسخه بازسازی شده جدیدترین محصول تولید شده از مجموعه Devil May Cry با نام Devil May Cry: Definitive Edition، در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۱۵ (۱۹ اسفند سال گذشته) برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده