نویسنده: کاوه حقیقی
// چهار شنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

خط داستانی Homefront: The Revolution به خشنی نسخه قبل نخواهد بود

شاید به خاطر داشته باشید که نسخه اول بازی Homefront دارای تعداد زیادی صحنه‌های تند و خشن بود. صحنه‌هایی مثل کشته شدن والدین درمقابل بچه هایشان، گورهای دسته جمعی و صحنه‌هایی از این دست که برای بسیاری از افراد غیر قابل هضم بودند. حال  توسعه‌دهندگان رویه جدیدی در ساخت نسخه دوم این بازی در پیش گرفته‌اند. با زومجی همراه باشید.
سی جی کرشنر، طراح خط داستانی این بازی، در گفت و گوی اخیر خود توضیح می‌دهد که دیگر قرار نیست شاهد این گونه صحنه‌ها در Homefront: The Revolution باشیم و خط داستانی به مانند نسخه‌‌ اول خشن نخواهد بود. کرشنر می‌گوید:
در نسخه اول بازی گور‌های دست جمعی وجود داشت، خانواده‌ها از یکدیگر جدا می‌شدند و حتی والدین درمقابل کودکان خود کشته می‌شدند. صحنه‌هایی مانند این در Homefront: The Revolution وجود نخواهد داشت. خط داستانی در نسخه جدید به دنبال ایجاد حس دائمی تهدید و شکنجه در بازیکن است.
خشونت و بی رحمی چیز تازه‌ای در صنعت بازی سازی نیست ولی باید محدودیت‌هایی در مورد محتوایی که بر روی نمایشگر نشان داده می‌شود، وجود داشته باشد. نظر ما این است که توسعه دهندگان روش درستی را در ساخت Homefront بعدی در پیش گرفته‌اند. بازی Homefront: The Revolution بر روی سه پلتفرم پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. هرچند که هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار بازی مشخص نشده ولی انتظار می رود که در بهار ۲۰۱۶ شاهد ورود بازی به بازار باشیم. نظر شما چیست؟ آیا موافق خشونت زیاد در بازی‌ها هستید؟ منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده