نویسنده: آریا کرنافی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

معرفی بازی موبایل Prime World: Defenders: انتخابی خوب برای دوست‌داران استراتژی

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های استراتژی باشید همیشه انتخاب‌های بی‌شماری وجود دارد اما تعداد محدودی از آن‌ها شما را محو خود خواهند کرد. Prime World: Defenders با فضایی متفاوت، یکی از این بازی‌ها است. در ادامه با زومجی همراه باشید.
امروزه تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به دلیل در دسترس بودن و راحتی در حمل و ارتباطات موجود به وسیله‌ای برای انجام بازی‌ها نیز تبدیل شده‌اند. همچنین چند وقتی است که پای انواع مختلف بازی‌های استراتژی به پلتفرم‌های موبایل باز شده است. با جستجو در هریک از مارکت‌های موبایلی با تعداد بسیار زیادی گزینه مواجه خواهید شد. هر شخصی بنابر سلیقه خود توانایی انتخاب مدل استراتژی مورد علاقه خود را دارا است؛ البته این نکته را نادیده نگیرید که بسیاری از این بازی‌ها نسخه‌های کپی برداری شده از سایر بازی‌های مطرح هستند و آن طور که باید و شاید ارزش وقت گذاشتن ندارند. در این بین اما با بازی‌هایی مواجه می‌شویم که هم سیر داستانی خوبی دارند، هم گرافیک آن‌ها خیره کننده است و هم گیم پلی آن‌ها در سطح بسیار عالی قرار دارد. Prime World: Defenders یا جهان نخست: مدافعان یکی از بهترین بازی‌های ارائه شده در این ژانر است. این بازی دارای امتیاز ۴.۵ در فروشگاه اپل و ۴.۶ در فروشگاه گوگل پلی است. پیش از هرچیز باید بدانید برروی گرافیک این بازی وقت بسیاری گذاشته شده و انیمیشن‌های موجود در بازی بسیار جذاب هستند. صحنه‌ها بصورت سه بعدی طراحی شده و هر بازیکنی را جذب خود می‌کند. گیم پلی بازی به قدری روان و بی‌نظیر است که شما را مغلوب خود خواهد کرد و این از نقاط قدرت آن به حساب می‌اید. در واقع نسخه اصلی بازی برای رایانه‌های شخصی تولید شده و حالا با همان کیفیت به پلتفرم‌های موبایل آمده است.

Prime World Defenders24

شما وارد "Prime World" می‌شوید و به مقابله با دشمنان بی‌شمار این دنیای باستانی می‌پردازید. وظیفه شما ایجاد برج‌ها و استحکامات برای مقابله با دشمنان است و استفاده از جادو نیز نیروی دفاعی شما را بیشتر خواهد نمود. ۲۰ نوع قلعه مختلف وجود دارد که ۲۵ سطح جهت ارتقا هر قلعه در نظر گرفته شده است. ضمن اینکه می‌توانید از حدود ۱۳ نوع جادوی مختلف برای چیرگی بر دشمنان استفاده کنید. قلعه‌ها، جادوها و تله‌های شما از طریقهبه دست آوردن کارت‌های جادو امکان پذیر بوده و از طریق همان نیز می‌توانید سطح خود را ارتقا دهید. علاوه بر سیر داستانی بازی امکان ایجاد ماموریت سفارشی شده را نیز برای خود دارید. خوشبختانه این بازی برای همه پلتفرم‌های موبایل یعنی اندروید، iOS و ویندوزفون ارائه شده است. دانلود از گوگل پلی | دانلود از فروشگاه اپل | دانلود از فروشگاه ویندوز تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده