نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

سونی کنفرانسی به عظمت گیمز‌‌کام در نمایشگاه بازی پاریس برگزار خواهد کرد

سونی امسال تصمیم گرفت تا در نمایشگاه گیمز‌کام 2015 حضور نداشته باشد، ولی شوهی یوشیدا، مدیرعامل این شرکت اعلام کرد که در نمایشگاه بازی پاریس شاهد یک کنفرانس بزرگ و در مقیاس گیمزکام خواهیم بود. با زومجی همراه باشید.
شوهی یوشیدا در مورد نمایشگاه بازی پاریس گفت:
اگر تمایل دارید تا از برنامه‌های ما در نمایشگاه بازی پاریس آگاه شوید، بهتر است نگاهی به نحوه فعالیت ما در نمایشگاه‌های گیمزکام سال‌های پیش داشته باشید که در طی آن‌ها بازی‌های ساخته شده توسط خودمان و استودیو‌های متفرقه را معرفی کردیم.
یوشیدا در ادامه صحبت‌های خود اعلام کرد که سعی دارند تا از این نمایشگاه اروپایی بهترین استفاده را ببرند و طبق اخبار و شایعات منتشر شده خبر‌های جدیدی در مورد بازی‌های Rime و WiLD منتشر خواهد شد و همچنین احتمال دارد کوانتیک دریم هم از بازی جدید خود رونمایی کند، بنا به شایعتن منتشر شده خبر‌های جدیدی نیز از بازی خلاقانه Dreams استودیو مدیا مولکول خواهیم شنید و رونمایی رسمی از Gran Tourismo 7 هم می‌تواند سورپرایز سونی برای این نمایشگاه باشد. نمایشگاه بازی پاریس از تاریخ ۲۸ اکتبر تا ۱ نوامبر (۶ تا ۱۰ آبان) جریان خواهد داشت. نظرات خود را در مورد صحبت‌های یوشیدا با زومجی در میان بگذارید. منبع: Pushsquare


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده