نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

ساخت بازی Halo 5: Guardians به اتمام رسید

343 اینداستریز، سازنده بازی Halo 5: Guardians اعلام کرد که ساخت این بازی به اتمام رسیده و اصطلاحا گلد شده است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
343 اینداستریز خبر گلد شدن بازی Halo 5: Guardians را رسما تایید و اعلام کرد که این بازی بدون هیچ تاخیری عرضه می‌شود. این استودیو همچنین اعلام کرد که پیش از عرضه بازی بروزرسانی مخصوص بخش چند نفره بازی عرضه می‌شود و بازیکنان قادر خواهند بود پیش از دانلود نسخه کامل بازی از آن استفاده کنند:
بخش چند نفره بازی Halo 5: Guardians پیش از عرضه نسخه کامل بروزرسانی خواهد شد که شامل نقشه‌های جدید برای بخش Arena و نبردهای عظیم ۱۲ نفر در برابر ۱۲ نفر می‌شود. توجه داشته باشید که بهتر است کنسول خود را بر روی حالت «Instant On» قرار دهید تا بلافاصله پس از عرضه این محتویات، دانلود آن به صورت خودکار آغاز شود.
همچنین این استودیو وعده داده که پس از عرضه بازی نیز ۱۸ نقشه رایگان بخش چند نفره به مرور زمان به بازی اضافه خواهد شد، علاوه بر این یک تصویر جدید از بازی منتشر شده که تمام اطلاعات بخش‌های مختلف بازی را نمایش می‌دهد و می‌توانید در ادامه آن را مشاهده کنید: Halo-5 به هر حال بازی Halo 5: Guardians در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و بخش داستانی آن ۸ تا ۱۲ ساعت زمان خواهد برد، همچنین استودیوی سازنده ساخت قسمت بعدی بازی را نیز آغاز کرده است که می‌تواند خبر خوشی برای طرفداران این سری محبوب باشد. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده