نویسنده: کاوه حقیقی
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

تماشا کنید: تریلر قسمت مخصوص کریسمس سریال Sherlock

در جدید ترین تریلری که از سریال محبوب Sherlock منتشر شده، شرلوک هلمز و همکارش جان واتسون برای حل مسئله جنایی دیگری در زمان سفر کرده اند و از لندن دوره ویکتوریایی سردرآورده اند. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.
تریلر منتشر شده مربوط به قسمت ویژه سریال شرلوک است که اواخر سال میلادی ۲۰۱۵  از شبکه پی بی اس پخش خواهد شد. در این تریلر دو شخصیت اصلی داستان یعنی شرلوک هلمز با بازی بندیکت کامبربچ و دکتر واتسون با بازی مارتین فریمن با شکل و شمایل اصلی شخصیت های محبوب داستان‌های سِر آرتور کونان دویل ظاهر شده‌اند و به دنبال حل یک پرونده جنایی غیرممکن دیگر هستند. متاسفانه با دیدن این ویدیو چیز زیادی از داستان دستگیرمان نمی‌شود و تمرکز اصلی آن روی ظاهر جدید شخصیت‌ها است که در تضاد کامل با ظاهر مدرن آنها در قسمت‌های قبلی این سریال است. استیون موفات، یکی از خالقان سریال، چندی پیش در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو گفته بود که این قسمت حس متفاوتی خواهد داشت. اما اگر قرار باشد تمامی ۹۰ دقیقه این قسمت کوچک‌ ترین شباهتی به این تریلر داشته باشد، می‌توانیم انتظار مواجهه با همان نوع دیالوگ‌های آشنای طعنه آمیز مختص این سریال را داشته باشیم. موفات همچنین در سن دیگو گفته بود:
انگار ما کتاب ها را دوباره بررسی کرده باشیم و متوجه شده باشیم که سریال را به اشتباه در دوره زمانی نادرستی درست کرده‌ایم و الان در حال درست کردن آن هستیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 360p | دانلود ویدیو با رزولوشن HD 720p

اگر برای شما دانستن این موضوع که چطور عوامل این سریال از لندن ویکتوریایی سر در آورده اند، جالب است. باید بگوییم ماجرای این قسمت ویژه ربطی به داستان اصلی این سریال ندارد. همچنین اگر هنوز متقاعد به دیدن این سریال پر طرفدار نشده‌اید، شما را به خواندن مقاله معرفی سریال از زومجی دعوت می کنیم. منبع: Polygon    


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده