نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

دو قسمت دیگر از مجموعه فیلم های Mad Max در دست تولید قرار دارد

تابستان امسال، فیلم Mad Max: Fury Road با استقبال بی‌نظیری رو به رو شد. با موفقیت تجاری و عکس‌العمل مخاطبان، انتظار می‌رفت که ادامه‌ای برای این فیلم تولید شود. طی مصاحبه‌ای که به تازگی با جورج میلر انجام شده، وی تایید کرده دو فیلم دیگر از این مجموعه در دست تولید قرار دارد.
ظاهرا فیلم Mad Max: Fury Road قسمت اول سه‌گانه جدید این مجموعه بوده است و براساس صحبت‌های میلر، دو قسمت بعدی این فیلم در کمپانی برادران وارنر در دست تولید قرار دارد:
در طول ده سال اخیر، سه بار قرار بود با هنرنمایی مل گیبسون این فیلم را بسازیم. در سال ۲۰۰۱ ما حتی در حال آغاز فیلمبرداری فیلم جدیدی از این مجموعه بودیم اما با سقوط ۳۰ درصدی ارزش دلار استرالیا نسبت آمریکا، یک شبه بودجه بسیار زیادی را از دست دادیم و پروژه لغو شد. برای فیلمبرداری این فیلم، مجبور به ترک صحرای استرالیا شدیم. پس از آن با رفتن به نامیبیا، منطقه‌ای در جنوب شرقی کشور آفریقا، تولید مجدد این فیلم را آغاز و در زمان تولید آن، روی عمق داستان پیش‌زمینه، شخصیت‌ها و طراحی ماشین‌ها تفکر زیادی کردیم.
میلر در ادامه در رابطه با دو قسمت بعدی فیلم Mad Max گفت:
در حال حاضر دو فیلم‌نامه را برای تولید دو قسمت بعدی در اختیار داریم. در این لحظه که با شما صحبت می‌کنم، در حال مذاکره با استودیو فیلم‌سازی برای ساخت قسمت‌های بعدی هستیم. از این دو داستانی که در اختیار داریم، هنوز نمی‌دانیم کدام یک را در قسمت دوم به کار خواهیم برد.
Fury_Road_mad-max-Menagerie میلر در ادامه اعلام کرد «ممکن است» وی کارگردانی قسمت‌های بعدی این فیلم را بر عهده نگیرد:
حدود هشت ماه، در حال فیلم‌بردای Fury Road بودیم. هشت ماه قرار گرفتن در صحرای سوزان و خشک، کار بسیار طاقت‌فرسایی است. در آینده، در نظر داریم دو فیلم دیگر از این مجموعه را تولید کنیم.
کارگردان فیلم Fury Road در انتها تایید کرده فیلم بعدی وی «فیلمی کوچک» خواهد بود که هیچ‌گونه جلوه‌های ویژه‌ای در آن وجود ندارد. فیلم Mad Max: Fury Road که چند ماهی است که از اکران آن می‌گذرد، هم‌اکنون با میانگین امتیازات ۸۹ در وب‌سایت متاکریتیک یکی از بهترین فیلم‌های سینمایی چند سال اخیر شناخته می‌شود. این فیلم در چند روز ابتدایی اکران خود توانست با درآمدی بالغ بر ۴۴.۴ میلیون دلار و با کنار زدن Avengers: Age of Ultron، در رده‌ی دوم پرفروش ترین فیلم‌های باکس‌آفیس قرار بگیرد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده