نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری یوبی سافت بر روی فیلم Assassin's Creed

بنا بر گزارشی که اخیرا منتشر شده، به نظر می‌رسد کمپانی یوبی‌سافت امیدهای زیادی به فیلم Assassin's Creed دارد و مقدار زیادی بر روی این پروژه سرمایه گذاری کرده است. با زومجی و جزئیات این خبر همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که اخیرا جان جیلیان بارونت، رئیس بخش فیلم‌سازی یوبی‌سافت با مجله فرانسوی پریمیر انجام داد، وی گفت که آنها دوست دارند فیلمی بسازند که از نظر خصوصیات شبیه به دو فیلم بلید رانر (Blade Runner) و بتمن آغاز می‌کند (Batman Begins) باشد:

ما به مایکل فاسبندر گفتیم که می‌خواهیم این فیلم را با همکاری یکدیگر بسازیم. ما یک علامت تجاری بسیار بزرگ و محبوب داریم و می‌خواهیم بر اساس این برند، فیلمی بسازیم که از لحاظ مشخصات و ویژگی‌ها شبیه دو فیلم بتمن آغاز می‌کند و بلید رانر باشد. هدف نهایی ما این است.

بارونت در ادامه افزود که فیلم Assassin's Creed مانند دیگر فیلم‌هایی که بر اساس بازی‌های ویدئویی ساخته شدند و نتوانستند به موفقیت دست پیدا کنند، نخواهد بود. همچنین وی گفت که خط داستانی فیلم و مجموعه بازی‌های این سری کاملا باهم تفاوت دارد.

در انتها وی گفت که یوبی‌سافت چیزی در حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار برای ساخت این فیلم هزینه کرده است:

بزرگ‌ترین چالش ما ساخت یک فیلم برای ۳ طیف مختلف از تماشاگران است. دسته‌ی اول کسانی‌ هستند که طرفدار بازی هستند. دسته‌ی دوم کسانی‌ هستند که ما به آنها سینمارو می‌گوییم و زیاد سینما می‌روند. این دسته کسانی‌ هستند که فیلم‌های اسپایدر‌من و جنگ‌های ستاره‌ای را تماشا می‌کنند. در انتها، دسته‌ی سوم کسانی‌ هستند که اصلا به ذهن‌شان خطور نمی‌کند که بخواهند برای تماشای فیلم Assassin's Creed به سینما  بروند و بیشتر طرفدار سینمای مستقل هستند.

فیلم Assassin's Creed برای اکران در ماه دسامبر سال ۲۰۱۶ (آذر / دی‌ ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است.

با توجه به سخنان بارونت، به نظر شما فیلم Assassin's Creed می‌تواند به یک نمونه موفق در بین فیلم‌های ساخته شده بر اساس بازی‌های ویدئویی تبدیل شود یا این فیلم هم مانند بسیاری دیگر از این نوع فیلم‌ها شکست می‌خورد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Segment Next


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده