نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: حالت ساخت و ساز بازی Halo 5: Guardians گسترده‌تر از نسخه‌های پیشین است

بر اساس اعلام استودیو 343 اینداستریز، سازنده بازی Halo 5: Guardians، بخش ساخت و ساز بازی با نام Forge mode، در ماه دسامبر(آذر و دی ۹۴) و تقریبا یک ماه ونیم پس از عرضه رسمی بازی، منتشر می‌شود و تغییرات بسیار خوبی نیست به نسخه‌های پیشین داشته است. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

جاش هولمس، سرپرست تیم سازنده بازی در استودیو 343 اینداستریز، پستی در سایت Halo Waypoint، منتشر کرد و اعلام کرد که حالت ساخت و ساز در بازی بسیار گسترده‌تر از قبل خواهد بود و به بازیکنان اجازه می‌دهد تا در کنار یکدیگر موارد دلخواه خودشان، مثل نقشه‌ها را طراحی کنند.

تام فرنچ، طراح بخش ساخت و ساز بازی هم اعلام کرد که این بخش اهمیت بسیار زیادی برای تیم سازنده بازی داشته است:

تغییرات زیادی در نحوه کنترل بخش ساخت و ساز ایجاد شده است. برای مثال دیگر محدودیتی در مورد زاویه دوربین وجود ندارد و بازیکنان قادر خواهند بود تا دوربین را در نقطه دلخواه قرار داده و از زاویه مطلوب خودشان موارد مختلف را طراحی کنند. همچنین راهنمای جامعی هم در مورد چگونگی استفاده از کنترلر در این بخش گنجانده شده است. یکی دیگر از قابلیت‌های جدید اضافه شده به این بخش، امکان متصل کردن اشیا مختلف به یکدیگر است. برای مثال می‌توانید با متصل کردن چند جسم به یکدیگر، یک توپ فوتبال بسازید. جالب‌تر این‌که اجسام پس از اتصال به شکل یک جسم واحد حرکت خواهند کرد.

فرنچ در ادامه اعلام کرد که حالت ساخت و ساز نسخه جدید بازی هالو، بیش از ۱۶۰۰ جسم دارد. این در حالی است که نسخه‌های پیشین این حالت نهایت چند صد جسم داشتند. همچنین در این حالت امکان استفاده از تمام نقشه‌های بازی وجود دارد. ولی علاوه بر این، تیم سازنده ۳ نقشه مختص این حالت با نام‌ها Alpine، Glacier و Space طراحی کرده‌اند که نقشه Space، خالی از هر نوع وسیله یا اجسام محیطی است و یک فضای بزرگ و خالی را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهد.

استودیو سازنده همچنین چندی پیش اعلام کرد که ساخت بازی به اتمام رسیده و Halo 5: Guardians در تاریخ ۵ آبان به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. بخش ساخت و ساز نیز تقریبا یک ماه و نیم پس از عرضه بازی در دسترس خواهد بود که در ادامه می‌توانید ویدیویی از معرفی ویژگی‌های این بخش تماشا کنید:

|

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده