نویسنده: آرش عیاری
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۵

گری الدمن، بازیگر مطرح هالیوود به ایفای نقش در بازی Star Citizen خواهد پرداخت

امروز در جریان نشست سالانه CitizenCon که مخصوص بازی فضایی-تخیلی Star Citizen است؛ استودیو سازنده بازی اعلام کرد که بازیگران مشهور هالیوود در بخش تک‌نفره بازی ایفای نقش خواهند کرد. برای جزییات بیشتر با زومجی همراه باشید.

استودیو Cloud Imperium Games که مسئولیت ساخت و توسعه بازی Star Citizen را دارد، امروز در جریان نشست مخصوص این بازی در برابر هواداران اعلام کرد که اسکادران ۴۲ بازی شامل هنرنمایی بازیگرانی همچون گری الدمن، مارک همیل، جان ریس-دِیویس و جیلیان اندرسون خواهد بود.

الدمن نقش یکی از شخصیت‌های بازی با نام فرمانده بیشاپ را بازی خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر درون بازی و همچنین پشت صحنه فیلمبرداری آن را مشاهده کنید:

ption id="attachment_70671" align="alignnone" width="800"]star citizen gary oldman چهره گری اُلدمن در بازی

[alert variation="alert-info"]پشت صحنه بازی حضور گری الدمن در نقش فرمانده بیشاپ در بازی Star Citizen[/alert]

گری الدمن با بازی‌های ویدیویی و ایفای نقش در آن‌ها غریبه نیست. او پیش‌ از این وظیفه صداپیشگی در Bad Guy را داشته است. همچنین او صداپیشگی شخصیت Lord Vortech در بازی Lego Dimensions و Viktor Reznov در بازی Call of Duty: Black Ops را بر عهده داشته است.

علاوه بر بازیگرانی که بالاتر ذکر شد، اسکادران ۴۲ شامل افراد دیگری مانند بِن مِندِلسون و مارک استرانگ می‌شود. لیست کامل بازیگرانی که برای حضور دراین بازی تایید شده اند را می‌توانید در عکس زیر مشاهده کنید:

star citizen

کمپین جمع‌آوری بودجه عمومی این بازی از ۳ سال پیش آغاز شد و تا به امروز، استودیو سازنده بازی توانسته نزدیک به ۹۱ میلیون دلار برای ساخت این بازی جمع‌آوری کند. هنوز تاریخ عرضه دقیقی باری بازی مشخص نشده است.

نظر شما درباره بازیگران اسکادران ۴۲ چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده