نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

بازی Far Cry: Primal شما را در وحشی‌ ترین دوران تاریخ قرار می‌ دهد

پس از معرفی بازی Far Cry: Primal، جدیدترین قسمت از مجموعه پرطرفدار فارکرای، کمپانی یوبی‌سافت اقدام به انتشار اطلاعات جدیدی از داستان و خصوصیات گیم‌پلی این بازی کرده که برای مشاهده این جزئیات، توجه شما را به ادامه مطلب جلب می‌کنیم. با زومجی همراه باشید.

بازی Far Cry: Primal شما را به دوران «عصر حجر»، جایی که ماموت‌های عظیم‌الجثه و ببرهای بَنگال مالک زمین بودند می‌برد.

بازیکنان که در نقش شخصیتی با نام «تاکار» قرار می‌گیرند، آخرین بازمانده از گروه خود هستند و تنها هدف آن‌ها در منطقه‌ای با نام «اوروس»، زنده‌ماندن در برابر این دنیای وحشی است.

یوبی‌سافت در رابطه با داستان بازی می‌گوید:

بازیکنان با شخصیت‌های به یاد ماندنی‌ای ملاقات خواهند کرد که در راه زنده‌ماندن و ایستادگی در برابر موجودات وحشی، به آن‌ها کمک خواهند کرد. شما به عنوان یکی از اولین انسان‌های تاریخ، باید در برابر منقرض‌شدن نسل بشر در برابر خطرات پیش‌رو مقابله کنید.

در این راه، بازیکنان با استفاده از استخوان حیواناتی که سلاخی کردند، به ساخت‌و‌ساز چیزهای مختلف می‌پردازند. علاوه بر این، شکار حیوانات برای غذا، روشن‌کردن آتش و البته مقابله با قبیله‌های دیگر، از کارهایی است که باید برای فتح اوروس انجام دهید.

در تریلر رونمایی بازی Far Cry: Primal، شخصیت اصلی بازی با استفاده از نیزه، تیر و کمان و البته کمک دوستان خود، توانست یک ماموت بزرگ را از پا در بیاورد. پس از آن یک ببر بزرگ به این گروه حمله و در پی آن، قبیله‌ای دیگر که برای زنده‌ماندن مجبور به شکار کردن هستند، به گروهی که شخصیت اصلی بازی در آن قرار داشت حمله کرد.

Far Cry Primal

جین-کریستوف گایوت، مدیر نوآوری بازی Far Cry: Primal عقیده دارد عصر حجر بهترین اتمسفر برای بازی فارکرای است:

مجموعه Far Cry همیشه شما را در یک دنیای شناخته‌شده، زیبا، بی‌قانون و وحشی قرار می‌دهد. اما عصر حجر که اولین انسان‌ها در آن زندگی می‌کردند، زمانی است که مردم با فروکردن یک چوب در زمین، ادعا می‌کردند مالک آن هستند. این کار مشکلاتی را در برابر انسان‌ها و البته طبیعت ایجاد کرد.

بازی Far Cry: Primal که توسط استودیو یوبی‌سافت مونترال با همکاری شعبه‌های دیگری مانند تورنتو، شانگ‌های و کیِو تولید شده، در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۶ (چهارم اسفند) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان و یک ماه بعد برای رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Gamespot