نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

کلیف بیلیزینسکی اعلام کرد که Bulletstorm 2 در دست ساخت است

نسخه اول از بازی Bulletstorm در سال ۲۰۱۱ عرضه شد و توانست نظرات مثبت منتقدان را جلب کند. البته فروش بازی پایین‌تر از حد انتظار استودیو پیپل کن فلای و اپیک گیمز بود. با این حال کلیف بیلیزینسکی، سازنده نسخه اول بازی، اعلام کرده که قسمت دوم این بازی در دست ساخت است. با زومجی همراه باشید.

طرفداران نسخه اول Bulletstorm بار‌ها از اپیک گیمز، خواستار ساخت قسمت دوم این بازی شده‌اند. ولی اپیک تا امروز اطلاعاتی در این مورد منتشر نکرده است. حال کلیف بیلیزینسکی، که خود اخیرا از اپیک جدا شده، در پستی اعلام کرد که تعدادی از اعضای سابق استودیوی پیپل کن فلای، امتیاز بازی Bulletstorm را از اپیک خریداری کرده و درحال ساخت نسخه دوم بازی هستند:

تقریبا اطمینان دارم که سازندگان اصلی بازی Bulletstorm حق امتیاز این اثر را از اپیک خریداری کرده و در حال ساخت قسمت دوم بازی هستند. این خبر من را شخصا بسیار خوشحال می‌کند ـ کلیف بیلیزینسکی

البته افرادی که بیلیزینسکی به آن‌ها اشاره کرده، هنوز این خبر را به صورت رسمی تایید نکرده‌اند. به همین دلیل این خبر فعلا در حد یک شایعه است. همچنین چندی پیش اعلام شده بود که Bulletstorm 2 در حال ساخت بوده و پس از مدتی اپیک آن را لغو کرده است که این شایعه هیچ‌گاه توسط اپیک تایید یا تکذیب نشد.

به هر حال صحبت‌های بیلیزینسکی بارقه‌های امید را در دل طرفداران این بازی روشن کرده و باید منتظر اخبار بعدی در این مورد باشیم. نظرات خود را در مورد ساخت قسمت دوم Bulletstorm با زومجی در میان بگذارید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده