نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

در بازی Call of Duty: Black Ops 3 از همان ابتدا می توانید ماموریت نهایی را بازی کنید

ظاهرا هرچه جلوتر می‌رویم، ارائه آزادی‌عمل به بازیکنان در بازی‌های ویدیویی بیشتر و بیشتر می‌شود. استودیو تری‌آرک به تازگی اعلام کرده در بازی Call of Duty: Black Ops3، بازیکنان از همان ابتدا می‌توانند ماموریت نهایی بازی را انجام دهند. با زومجی همراه باشید.

جیسون بِلاندِل، کارگردان بخش داستانی و حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 3 در رابطه با ارائه این آزادی‌عمل به بازیکنان گفته است:

با این روش، مشتری‌ها می‌توانند به هر نحوی که دوست دارند از محصول خریداری‌شده خود استفاده کنند.

بازیکنانی که این روزها با آن‌ها سر و کار داریم، اغلب انسان‌های بالغی هستند. سوال اصلی این است که چگونه به آن‌ها اجازه دهیم محصول خود را به هر شکلی که دوست دارند مصرف کنند. شاید کاربری دو مرحله ابتدایی را بازی کرده باشد و زمانی که با دوست خود ملاقات می‌کند، از هیجانی‌بودن مرحله چهارم بشنود و تصمیم بگیرد هرچه زودتر این بخش را امتحان کند. فکر می‌کنم این تصمیم آن‌ها است که چگونه دوست دارند محصول خود را مصرف کنند و از آن لذت ببرند.

کارگردان بخش داستانی Call of Duty: Black Ops III به خوبی می‌داند برخی از بازیکنان از همان ابتدا مرحله پایانی را بازی می‌کنند و زحمت تجربه تمام محتویات این بخش را به خود نمی‌دهند. بلاندل احساس می‌کند چیزهای هیجان‌انگیزی که آن‌ها در بخش داستانی بلک آپس ۳ قرار دادند، در تمام مراحل بازی پخش شده و تنها به مرحله پایانی خلاصه نمی‌شود:

این مسئله از نظر من هیچ مشکلی ندارد. اگر بازیکنان دوست داشته باشند تنها مرحله پایانی را بازی کنند، این انتخاب آن‌هاست.

داستان بازی به شکلی طراحی شده که اتفاقات هیجان‌انگیز آن در سرتاسر مراحل پراکنده شده است. می‌دانم سرگرمی‌های زیادی مانند فیلم و کتاب وجود دارد که در همان ابتدا می‌توانید صفحه یا دقایق آخر را مشاهده کنید. اما برای لذت‌بردن از تمام محتویات آن، باید تمام چیزهایی که در آن کتاب، فیلم یا بازی وجود دارد را مشاهده و تجربه کنید.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا علاقه دارید در همان ابتدای کار مرحله نهایی Call of Duty: Black Ops III را تجربه و سریعا به بخش چندنفره بازی بروید؟

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3, ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

اگر اخبار روزهای گذشته را از دست دادید، از طریق زومجی می‌توانید با جدیدترین نقشه و کلاس بازی Call of Duty: Black Ops III آشنا شوید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده