نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

اطلاعاتی از بسته های الحاقی پولی بازی Star Wars Battlefront

کمپانی الکترونیک آرتز شب گذشته اعلام کرد مانند بازی‌های دیگر استودیو دایس، بازی Star Wars: Battlefront هم دارای یک Season Pass خواهد بود که اجازه دسترسی به چهار بسته الحاقی رایگان را به بازیکنان می‌دهد. با زومجی و اطلاعاتی از قیمت این بسته همراه باشید.

با پرداخت مبلغی بالغ بر ۴۹.۹۹ دلار، بازیکنان می‌توانند دو هفته زودتر به چهار بسته الحاقی برنامه‌ریزی شده بازی Star Wars: Battlefront دسترسی پیدا کنند.

علاوه بر این، نسخه ویژه بازی علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، شامل این Season Pass که مانند یک بازی کامل قیمت دارد خواهد بود. متاسفانه هنوز قیمت این نسخه مشخص نشده، اما با نگاهی بر قیمت نسخه دیلاکس (قیمت این نسخه ۷۰ دلار است) و Season Pass بازی، احتمالا قیمت نهایی این نسخه ۱۲۰ دلار خواهد بود. اگرچه هنوز قیمت این نسخه مشخص نشده، اما در ادامه می‌توانید نگاهی به محتویات نسخه دیلاکس بازی بیاندازید:

  • اسلحه‌ای با نام DL-44 که توسط شخصیت هان سولو ساخته شده است
  • با نارنجک Ion، صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه دشمنان برسانید
  • با اسلحه Ion Torpedo روی دشمنان قفل و صدمه بیشتری به وسایل‌نقلیه آن‌ها برسانید
  • با سلاح Ion Shock که به‌صورت انحصاری دراختیار خریداران نسخه دیلوکس قرار می‌گیرد، نیروی الکتریسیته را به دشمنان وارد کنید
  • حرکات انحصاری که در زمان پیروزی در مسابقات می‌توانید به اجرای آن‌ها بپردازید

Star Wars Battlefront (2)

الکترونیک آرتز علاوه بر این خبر، از بازیکنانی که نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront را تجربه کردند درخواست کرده نظرات خود را برای هرچه بهتر کردن بازی اصلی، از طریق وبسایت بازی در اختیار آن‌ها قرار دهند:

یک روز دیگر از عرضه نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront گذشت. نه تنها بازیکنان از این چند روزی که گذشت لذت بردند، بلکه ما هم توانستیم بسیاری از قسمت‌های تکنیکی بازی را برای رفع مشکلات آن‌ها در نسخه نهایی بررسی کنیم. نظرات خود را در رابطه با نسخه آزمایشی و چیزهایی که برای بهینه‌تر کردن آن در نظر دارید برای ما ارسال کنید.

علاوه بر این، همچنین در خبری خردسندیم که اعلام کنیم بازی Star Wars: Battlefront دارای Season Pass ای خواهد بود که تجربه شما از این بازی را گسترش خواهد داد. این Season Pass که دارای چهار بسته الحاقی است، شما را به مناطق جدیدی در یک سیاره بسیار بسیار دور خواهد برد. کاربران Season Pass بازی Star Wars: Battlefront، دو هفته زودتر از بازیکنان دیگر می‌توانند به محتویات جدید بازی دسترسی یابند.

همچنین مفتخریم که اعلام کنیم بازی Star Wars: Battlefront دارای نسخه ویژه‌ای هم خواهد بود. این نسخه علاوه بر محتویات نسخه دیلاکس، شامل Season Pass بازی هم است.

بنابراین آماده باشید، چراکه الکترونیک آرتز مانند بازی‌های دیگر دایس، حسابی قرار است محتویات وسوسه‌کننده‌ای را در بسته‌های الحاقی پولی بازی Star Wars: Battlefront قرار دهد!

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. روز گذشته همچنین مشخص شد نسخه آزمایشی Star Wars: Battlefront تا سه‌شنبه تمدید شده است.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده