نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۳

تماشا کنید: تریلر زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians، از وقایع مهم داستانی خبر می دهد

پس از انتظارات دو ساله، دو هفته دیگر انتظارات به پایان می‌رسد و بازی Halo 5: Guardians به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید تا تماشاگر تریلر زمان عرضه این بازی که اوج هیجان را نشان می‌دهد باشید.

در ویدیو زمان عرضه بازی Halo 5: Guardians، می‌توانید بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی و قرار گرفتن در دو جبهه مامور لاک و مسترچیف را مشاهده کنید. یکی از خصوصیات جدید گیم‌پلی بازی هیلو ۵ که قرار است تنوع را به این مجموعه بیاورد، همین خصوصیت است که بازیکنان می‌توانند در دو سمت مختلف، گیم‌پلی و قدرت‌های متفاوتی را برای مقابله با دشمنان خود تجربه کنند.

علاوه بر این، در این تریلر هیجان‌انگیز که می‌توان آن را برترین ویدیو ساخته شده برای تبلیغ بازی Halo 5: Guardians دانست، می‌توانید صحنه رو در رو شدن مسترچیف با مامور لاک و البته حضور داشتن گروه «فوررانِرز» در قسمت مهمی از داستان بازی را مشاهده کنید.

در ادامه تریلر زمان عرضه و شگفت‌انگیز بازی Halo 5: Guardians را تماشا و نظرات خود را در رابطه با آن با ما در میان بگذارید:

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

بازی Halo 5: Guardians، جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های هیلو، در تاریخ ۲۷ اکتبر ۲۰۱۵ (۵ آبان ۱۳۹۴) به صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده