نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بخش داستانی Street Fighter 5 بسیار شبیه به Mortal Kombat X خواهد بود

به نظر می‌رسد کمپانی کپ‌کام، سازنده بازی Street Fighter 5 در این بازی نحوه داستان‌سرایی خود را عوض خواهد کرد و از بازی‌هایی مانند Mortal Kombat برای روایت داستان خود الهام خواهد گرفت. با زومجی همراه باشید.
مت دالگرن، تهیه کننده بازی Street Fighter 5 در مصاحبه‌ای که با وب‌سایت هیپ‌هاپ گیمر انجام داد، اعلام کرد که کپ‌کام قصد دارد نحوه داستان‌سرایی خود را در جدیدترین قسمت Street Fighter تغییر دهد. دلیل این کار کپ‌کام، استقبال بازیکنان از نحوه روایت سینمایی بازی رقیب یعنی Mortal Kombat X ذکر شده است:
من نمی‌توانم هیچ‌گونه جزئیاتی از داستان بازی به شما بدهم اما می‌توانم همین‌قدر به شما بگویم که ما در این قسمت، نحوه روایت داستان را تغییر داده‌ایم. ما مطمئنا به کارهای رقبای خود نگاه می‌کنیم و هر کاری که انجام بدهیم، در راستای بالا بردن استانداردهای نحوه داستان‌سرایی‌ است.
وی ادامه داد:
محتوای داستانی ما در این قسمت جدید، کاملا با قسمت‌های قبلی‌ این مجموعه فرق خواهد داشت.
بازی Street Fighter 5 هنوز هیچگونه تاریخ انتشار رسمی‌ ندارد اما کپ‌کام اعلام کرده که این بازی در سال مالی‌ جاری منتشر خواهد شد. سال مالی‌ جاری، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ (۱۲ فروردین ۱۳۹۵) به اتمام می‌رسد. همچنین کپ‌کام، کمپانی سازنده بازی اعلام کرده که فاز دوم نسخه آزمایشی‌ بازی در ماه جاری میلادی برگزار خواهد شد. یکی‌ از امکانات جالب بتای دوم بازی توانایی رقابت بازیکنان رایانه‌های شخصی‌ و پلی‌استیشن 4 باهم است. پیش‌تر نیز کپ‌کام گفته بود که در این قسمت از بازی، چهار شخصیت کاملا جدید وجود خواهند داشت. تا به حال از این ۴ شخصیت، ۳ تای آنها به صورت رسمی‌ معرفی‌ شدند. این شخصیت‌ها عبارتند از لورا، نکالی و رشید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده