نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

بازی Firewatch ماه فوریه ۲۰۱۶ برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود

استودیوی کامپو سانتو، سازنده بازی Firewatch، اعلام کرد که این اثر ماجراجویی اول شخص در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۱۶ (۲۰ بهمن ) برای رایانه‌های شخصی و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.
کامپو سانتو پستی رسمی منتشر کرد که بر اساس آن بازی Firewatch در تاریخ ۲۰ بهمن ۹۴ عرضه خواهد شد. این بازی در سبک ماجراجویی اول شخص است و سازندگان مراحل پایانی ساخت آن را طی می‌کنند. پست منتشر شده در سایت استودیوی سازنده بازی به شرح زیر است:
در حال حاضر مراحل پایانی ساخت و طراحی بازی Firewatch را طی می‌کنیم و آن‌قدر هیجان زده هستیم که نمی‌توانیم تا زمان انتشار بازی صبر کنیم! سعی داریم بازی را به طور همزمان در سراسر جهان عرضه کنیم و احتمالا پیش از عرضه رسمی، یک نسخه آزمایشی از این بازی منتشر خواهد شد.
بازی Firewatch به صورت مستقل ساخته می‌شود و روایت‌گر داستان شخصی است که زندگی خود را رها کرده و به عنوان دیده‌بان آتش‌نشانی در جنگل‌های ایالت وایومینگ فعالیت میکند.  اولین بار در جریان نمایشگاه E3 2015 از این بازی رونمایی شد که توانست لقب بهترین بازی مستقل این نمایشگاه را از زومجی دریافت کند. در ادامه می‌توانید تریلر رونمایی از این بازی را تماشا کنید:

|

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده