نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

فروش ۵ میلیون نسخه ای دو بازی Mortal Kombat X و Batman: Arkham Knight به صورت جهانی

براساس گزارشات روزنامه وال استریت، دو بازی Mortal Kombat X و Batman: Arkham Knight، تاکنون به صورت جهانی به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای دست یافته‌اند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
روزنامه وال استریت در مقاله‌ای که به تازگی منتشر کرده، از موفقیت تجاری کمپانی برادران وارنر در بازی‌هایی ویدیویی برخلاف دنیای هالیوود و سینما گفته است:
در طی چند سال گذشته، استودیوهای بازی‌سازی وارنر به لطف بازی‌های Batman: Arkham Knight و Mortal Kombat X سود زیادی را برای این کمپانی به دست آوردند. دو بازی ذکرشده تاکنون به صورت جهانی به فروش ۵ میلیون نسخه‌ای دست یافتند.
علاوه بر این، مشخص شده بازی Lego Jurassic World هم تاکنون به فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست یافته است. با این حال هنوز مشخص نیست این تعداد رقم دقیق فروش بازی‌های ذکرشده یا ارسال آن‌ها به خرده‌فروش‌ها بوده است. بازی بتمن: آرکام نایت با تبلیغات قدرتمند خود، توانست طی هفته‌های نخست انتشار در رده اول لیست پرفروش‌ترین بازی‌های آمریکا و برتانیا قرار بگیرد. با این حال به دلیل مشکلات فراوان نسخه رایانه‌های شخصی بازی، تا زمان انتشار بروزرسانی و رفع آن‌ها، کمپانی وارنر فروش فیزیکی و دیجیتالی این بازی را در همان روزهای ابتدایی انتشار متوقف کرد. وارنر طی روزهای گذشته اعلام کرد مشکلات این نسخه تقریبا رفع شده و به همین دلیل، فروش نسخه پی‌سی بازی Batman: Arkham Knight اوایل ماه آبان مجددا آغاز خواهد شد. Batman Arkham Knight جدیدترین بسته الحاقی این بازی با نام Catwoman's Revenge قرار است این ماه عرضه شود. پس از اتفاقات بازی اصلی، Catwoman که حسابی از دست ریدلر روانی عصبانی است، قصد دارد به شیوه خود پس از پایان اتفاقات بازی اصلی از وی انتقام بگیرد. از طرفی دیگر بازی مورتال کامبت ایکس توانست «بزرگ‌ترین انتشار در روز اول» را در تاریخ این مجموعه جشن بگیرد.این بازی هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. نسخه ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 این بازی که توسط استودیویی مستقل با نام «های ولتاژ» ساخته می‌شد، باتوجه به تصمیمات اعمال شده توسط ناشر بازی، لغو شده است. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده