نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی ترسناک و معمایی «راهرو» به زودی برای اندروید و iOS منتشر می‌شود

بازی موبایل راهرو که در سبک معمایی طراحی شده، مراحل پایانی ساخت خود را سپری می‌کند که با توجه به اطلاعات منتشر شده از آن، بازی امیدوارکننده‌ای به نظر می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با این بازی همراه زومجی باشید.

راهرو یک بازی اول شخص سه‌بعدی است که اساس گیم‌پلی آن را پازل‌های متنوع و گوناگون با چاشنی ترس تشکیل می‌دهند. با توجه به تنها تریلر منتشر شده از راهرو، بازی دارای محیطی وهم‌آلود است که با نورپردازی جزئی و راهروهای تنگ و تاریک، احساس ترس را به خوبی القا می‌کند. برای حل معماها نیاز به ابزار و وسایل گوناگون دارید که از گشت و گذارهایتان در اتاق‌های آن مکان ناشناخته به دست می‌آورید. در طول بازی می‌توانید آیتم‌های مختلفی با خود حمل کنید و به موقع از هرکدام از آن‌ها استفاده کنید. در این راهروی تو در تو خطراتی جدی شما را  تهدید می‌کنند و حتماً نیاز دارید از اسلحه‌ی خود هم استفاده کنید.

با توجه به اطلاعاتی که توسط سازنده در اختیار زومجی قرار گرفته، داستان بازی در سال ۱۳۵۸ رخ می‌دهد و شما باید با دنبال کردن سرنخ‌ها و کنار هم قرار دادن قطعات پازل داستان، اطلاعات بیشتری کسب کنید. بازی راهرو دارای حدود هزار خط دیالوگ است که تمام آن‌ها علاوه بر نمایش به صورت زیرنویس، صداگذاری هم شده‌اند. راهرو به گونه‌ای طراحی شده که گوشی‌های رده‌ی متوسط هم می‌توانند آن را به راحتی اجرا کنند و با وجود گرافیک سه‌بعدی، نیازی به سخت‌افزار قوی ندارید. مراحل تست و اشکال‌زدایی بازی به صورت عمومی انجام شده و علاقه‌مندان این بازی آن را امتحان کردند و نظرات خود را برای هرچه بهتر شدن آن، به گوش سازندگان رساندند.تاریخ عرضه‌ی راهرو هنوز مشخص نشده اما به زودی اطلاعات بیشتری از آن اعلام خواهد شد. rahro (2)

تهیه شده در زومجی


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده