نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۲۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

بازی The Division هیچ گونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت

اگرچه بازی The Division چند وقتی است که در سکوت خبری فرو رفته، اما در اطلاعات جدید منتشرشده از این بازی مشخص شده The Division هیچ‌گونه صفحه بارگذاری نخواهد داشت و در انجام ماموریت‌ها هم به هیچ‌وجه شما را به ایستادن در منطقه خاصی محدود نمی‌کند. با زومجی همراه باشید.
طی مصاحبه‌ای که به تازگی با هَمیش بود، مدیر ارتباطات استودیو یوبی‌سافت مَسیو انجام شده، وی گفته در بازی The Division منطقه‌ای وجود نخواهد داشت که پس از اتمام مرحله‌ای خاص باز شود و در اختیار بازیکنان قرار بگیرد. با این حال اگر برای ورود به مناطق مختلف بازی ابزار و سلاح مناسب نداشته باشید، در زمان وارد شدن به آن‌ها به مشکل برخواهید خورد:
تمام محیط‌های بازی The Division باز است و از همان شروع بازی، می‌توانید به هر نقطه‌ای که دوست دارید بروید. بازیکنان در دنیای The Division به هیچ‌وجه محدود نیستند و می‌توانند به هر قسمتی که علاقه داشته باشند بروند. در زمینه عنصر آزادی‌عمل به بازیکنان، این بازی در این بخش تا انتها پیش رفته است. با این حال برخی از مناطق وجود دارند که ورود به آن‌ها بدون داشتن مهمات لازم مشکل است. بنابراین اگر تصمیم گرفتید وارد این مناطق شوید، برای شما آرزوی موفقیت می‌کنم!
بود در ادامه در رابطه با بخش رقابتی بازی The Division و محدوده تاریک (Dark Zone) هم صحبت کرده است. زمانی که قسمت‌های عادی نقشه را ترک کنید، سیستم یافتن مسابقات بازی در پیش‌زمینه شما را وارد مسابقه رقابتی می‌کند: The-Division
در بازی هیچ‌گونه صفحه بارگذاری وجود نخواهد داشت. من و دوستانم در یک تیم مشغول انجام ماموریت‌ها و جمع‌آوری مهمات هستیم و سپس وارد منطقه تاریک می‌شویم. زمانی که به این قسمت وارد شدید، بخش آنلاین و رقابتی بازی در پیش‌زمینه شما را وارد مسابقه‌ای می‌کند. با وارد شدن به این بخش، نمی‌دانید چه بازیکنی خوب و چه بازیکنی اهداف شیطانی دارد. این خصوصیت یک تجربه غیرقابل پیش‌بینی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.
نظر شما در رابطه با این اطلاعات جدید از بازی Tom Clancy’s: The Division چیست؟ The Division ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۴ عرضه شود، اما عرضه آن به سال ۲۰۱۵ موکول شد و با اخباری که طی چند ماه پیش منتشر شد، عرضه این بازی برای دومین بار به تعویق افتاد. با تمام این تفاسیر، سرانجام علاقه‌مندان می‌توانند هشتم اسفند سال جاری این بازی را تجربه کنند.  اگر هنوز از داستان و روند بازی اطلاعات خاصی ندارید، می‌توانید پیش‌نمایش The Division را در زومجی مطالعه کنید. نسخه آزمایشی این بازی اوایل سال ۲۰۱۶ در اختیار کاربران پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی  قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، همچنین از طریق زومجی می توانید جدیدترین تریلر بازی The Division را که خبر از یک واقعه‌ی تراژدی می‌دهد هم تماشا کنید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده