نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

بازی Halo 5: Guardians بزرگترین کمپین تبلیغاتی تاریخ ایکس‌باکس را در اختیار دارد

مایکروسافت جزییات کمپین تبلیغاتی Halo 5: Guardians را شرح داده و اعلام کرد که نزدیک به ۸۰ درصد از گیمر‌های بریتانیایی تبلیغات بزرگترین بازی انحصاری ایکس‌باکس وان را مشاهده کرده‌اند. با زومجی همراه باشید.
آماندا فار، رییس بخش محتویات و سرویس‌های ایکس‌باکس، در مورد کمپین تبلیغاتی بازی Halo 5: Guardians اعلام کرد:
برنامه‌های تبلیغاتی این بازی از ماه ژانویه ۲۰۱۵ و با عرضه نسخه بتای بخش چند‌نفره آغاز شده و تا امروز ۸۰ درصد از گیمر‌های بریتانیایی این برنامه‌های تبلیغاتی را از طریق تلویزیون، محتویات دیجیتالی، تبلیغات محیطی و یا اخبار منتشر شده مشاهده کرده‌اند. همچنین از چند هفته پیش، تبلیغات ما بیش‌تر بر روی عرضه بازی در تاریخ ۲۷ اکتبر(۵ آبان) متمرکز شده و حتی یک برنامه تلویزیونی انحصاری این بازی نیز از کانال 4 پخش می‌شود که این برنامه بیش از ۱/۶ میلیون بار در کانال یوتیوب رسمی ما دیده شده است. ما از تمامی روش‌های ممکن برای شناساندن این بازی به گیمر‌ها استفاده کرده‌ایم و البته این برنامه‌های به شکل تعامل طرفین ارایه شده و گیمر‌ها نیز با بازخورد‌های خود ما را در بهبود آن‌ها یاری کرده‌اند.
با استناد به صحبت‌های فار، به نظر می‌رسد که مایکروسافت به خوبی خود را برای عرضه بزرگترین بازی انحصاری کنسول ایکس‌باکس وان آماده کرده و احتمالا شاهد فروش بالای بازی خواهیم بود. بازی Halo 5: Guardians توسط استودیوی 343 اینداستریز ساخته شده و در تاریخ ۵ آبان عرضه خواهد شد و طبق اعلام مایکروسافت، خریداران بازی از هم‌اکنون می‌توانند دانلود آن را آغاز کنند. همچنین اگر تریلر زمان عرضه بازی را تماشا نکرده‌اید، می‌توانید از طریق زومجی آن را مشاهده کنید که برخی وقایع مهم داستانی را نشان می‌دهد. منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده