نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

گفته های فیل اسپنسر درباره Rise of the Tomb Raider و دنباله Sunset Overdrive

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت اخیرا در حساب رسمی‌ خود در توییتر، صحبت‌هایی با طرفداران داشته که اطلاعات جالبی‌ درباره بازی‌های آینده کنسول ایکس‌باکس وان به آنها داده است. با زومجی همراه باشید.

فیل اسپنسر، رئیس بخش ایکس‌باکس کمپانی مایکروسافت، از آن‌ دست افرادی است که در شبکه‌های اجتماعی‌، به صورت مداوم با طرفداران در ارتباط است. اخیرا، وی در حساب رسمی‌ خود در شبکه توییتر، به سوالات برخی‌ از طرفداران درباره بازی‌ها و آینده کنسول ایکس‌باکس وان پاسخ داده که در ادامه باهم نگاهی‌ به آنها می‌اندازیم.

در پاسخ کاربری به نام جی اسمیت که از اسپنسر پرسیده بود که امسال وی بیشتر از هر بازی دیگری، منتظر انتشار چه بازی‌ای است، گفت:

من اکثر بازی‌های بزرگی‌ را که قرار است امسال منتشر شوند بازی کردم. امسال سال بسیار خوبی‌ برای گیمرها است. من مدتی‌ است که در حال بازی کردن Halo 5 هستم اما Tomb Raider بازی است که من شدیدا انتظارش را می‌‍کشم.

در ادامه، همان کاربر در توییتی نوشته که وی پس از شنیدن صحبت‌های اسپنسر، باندل مخصوص بازی Rise of the Tomb Raider را پیش خرید کرده است. اسپنسر نیز در پاسخ گفت:

من از شما ممنون هستم. بازی بسیار خوب شده است. این اولین باری است که من با کریستال داینامیکس کار کردم و آنها استودیو فوق‌العاده‌ای هستند.

هنگامی که کاربر دیگری از وی پرسید که آیا احتمال ساخت قسمت دوم بازی Sunset Overdrive وجود دارد یا خیر، اسپنسر گفت:

درباره Sunset Overdrive باید بگویم که همیشه امکان ساخت دنباله‌ای برای بازی‌های خوب وجود دارد. اما لازم است که بگویم ما در حال حاضر بر روی آن‌ کار نمی‌کنیم.

یکی‌ دیگر از سوالات کاربران، درباره حضور بازی Project Gotham Racing 3 به عنوان یکی‌ از بازی‌های Backward Compatibility کنسول ایکس‌باکس وان بود. اسپنسر در این‌باره نیز گفت:

بازی‌هایی که در آنها از لایسنس‌های زیادی استفاده شده است چالش برانگیز هستند. زیرا لایسنس‌ها برای هر پلتفرم باید به صورت جداگانه خریداری شوند. ما برای اینکه بتوانیم این بازی را برای کنسول ایکس‌باکس وان قرار دهیم، باید دوباره لایسنس‌های بازی را تمدید کنیم.

در انتها، هنگامی که یکی‌ از کاربران از اسپنسر پرسید که آیا این امکان وجود دارد که مایکروسافت، قابلیت پشتیبانی‌ از سرویس کورتانا با زبان انگلیسی را در کنسول‌هایی که زبان داشبردشان غیر از انگلیسی است، قرار دهد، وی گفت:

سوال بسیار جالبی‌ است. اینکه ما بتوانیم پشتیبانی‌ کاملی از تمام زبان‌ها برای کورتانا داشته باشیم بسیار بهتر است اما پیشنهاد شما هم بسیار جالب است. ما حتما درباره حضور کورتانای انگلیسی در کنسول‌هایی که زبانی غیر از انگلیسی دارند فکر خواهیم کرد.

نظر شما درباره صحبت‌های اسپنسر چیست؟

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده