نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

تماشا کنید: تبلیغ جدید بازی Star Wars Battlefront

کانال رسمی‌ پلی‌استیشن در وب‌سایت یوتیوب، امروز تبلیغ جدید سینمایی و بسیار زیبایی‌ از بازی بسیار مورد انتظار Star Wars Battlefront منتشر کرد. با زومجی و تماشای این تبلیغ جدید احساسی‌ همراه باشید.
کانال رسمی پلی‌استیشن در یوتیوب، امروز با انتشار تبلیغ جدیدی از بازی Star Wars Battlefront، احساسات طرفداران این سری را برانگیخت. در این تریلر، ما شاهد جنگی هستیم که در Hoth در حال رخ دادن است. همچنین جنگنده‌ TIT و واکر AT-AT هم در این تریلر سینمایی مشاهده می‌شوند. مطمئنا تماشای این تریلر برای اشخاصی‌ که از بچگی‌ با مجموعه فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای بزرگ شده‌اند، بسیار خاطره انگیز است.

|

در راستای دیگر اخبار بازی Star Wars Battlefront، الکترونیک آرتز، ناشر بازی چندی پیش اعلام کرده بود که با خرید Season Pass پنجاه دلاری بازی، بازیکنان می‌توانند به ۴ بسته الحاقی که برای بازی منتشر خواهد شد دسترسی‌ پیدا کنند. همچنین اخیرا نیز ۳ حالت بخش چندنفره بازی معرفی‌ شد. این بخش‌ها Hero Hunt, Droid Hunt و Cargo نام دارند. یکی‌ دیگر از خبر‌های جالب منتشر شده در مورد بازی، عدم پشتیبانی Star Wars Battlefront از قابلیت چت صوتی بود. بازی Star Wars Battlefront که در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود توسط کمپانی دایس ساخته شده است. نظر شما درباره این تبلیغ جدید چیست؟ آیا شما هم از طرفداران Star Wars هستید و بی‌صبرانه منتظر تجربه این بازی هستید؟ منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده