نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: تریلر جدید فیلم Star Wars: The Force Awakens

بالاخره انتظارها به پایان رسید و تریلر جدید فیلم بسیار مورد انتظار Star Wars: The Force Awakens منتشر شد. این تریلر دیروز و در بین دو نیمه مسابقه فوتبال آمریکایی بین دو تیم نیویورک جاینتز و فیلادلفیا ایگلز پخش شد. با زومجی و تماشای این تریلر همراه باشید.
پس از اینکه دیروز دیزنی پوستر جدیدی از فیلم Star Wars The Force Awakens منتشر کرد، حال نیز تریلر جدید این فیلم مورد انتظار برای طرفدران منتشر شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

|

وقایع فیلم Star Wars: The Force Awakens، سی‌ سال پس از داستان فیلم بازگشت جدای (Return of the Jedi) اتفاق می‌افتد و در این فیلم ما شاهد نسل جدیدی از قهرمان‌ها و شخصیت‌های منفی‌ خواهیم بود. بسیاری از شخصیت‌های معروف سه‌گانه اول فیلم نیز در قسمت هفتم جنگ‌های ستار‌ه‌ای حضور دارند. فیلم توسط جی جی آبرامز کارگردانی می‌شود و ستارگانی همچون هریسون فورد، مارک همیل، کری فیشر، آدام درایور، دیزی ریدلی، جان بویگا، اسکار ایزاک، لوپیتا انیونگو، اندی سرکیس، دامنال گلیسون، آنتونی دنیلز، پیتر می‌هیو و مکس فون سیدو در آن‌ به ایفای نقش پرداخته‌اند. تهیه کنندگان فیلم، کتلین کندی، جی جی آبرامز و برایان برک هستند. فیلمنامه فیلم نیز توسط لاورنس کاسدان، جی جی آبرامز و مایکل آرندت نوشته شده است. پس از اینکه قسمت هفتم Star Wars در تاریخ ۱۸ دسامبر سال ۲۰۱۵ (۲۷ آذر) اکران شود، فیلم Rouge One: A Star Wars Story در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) و Star Wars: Episode VIII در تاریخ ۲۶ می ۲۰۱۷ (۵ خرداد ۱۳۹۶) از این مجموعه اکران خواهند شد. در تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷) نیز، فیلمی با محوریت شخصیت هان سولو (که هریسون فورد در مجموعه فیلم‌ها نقشش را بازی می‌کرد) اکران خواهد شد. هنوز هیچ تاریخی‌ برای اکران قسمت نهم این فیلم مشخص نشده است اما چندی پیش اخباری منتشر شده بود مبنی بر اینکه کارگردانی قسمت نهم را کالین تروررو، کارگردان فیلم دنیای ژوراسیک بر عهده خواهد داشت. در راستای اخبار مربوط به فیلم، چندی پیش اطلاعاتی درباره شخصیت منفی فیلم منتشر شد که خواندن آن خالی از لطف نیست. همچنین شما می‌توانید برای هرچه بیشتر آشنا شدن با حال و هوای قسمت جدید فیلم، تصاویر منتشر شده از سر صحنه فیلم‌برداری را مشاهده کنید. اگر هم از آن دسته از افرادی هستید که نمی‌توانید تا زمان انتشار فیلم صبر کنید، در تاریخ ۲۶ آبان و قبل از اکران فیلم می‌توانید با بازی جدید استودیو دایس، Star Wars: Battlefront,، که برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود خود را سرگرم کنید. همچنین یک بسته الحاقی قرار است برای این بازی منتشر شود که بطور مستقیم داستان بازی را به قسمت هفتم این مجموعه وصل می‌کند. نام این بسته الحاقی The Battle of Jakku (جنگ جاکو) است نظر شما درباره این تریلر جدید چیست؟ آیا شما نیز از طرفداران فیلم‌های جنگ‌های ستاره‌ای هستید و بی‌صبرانه متنظر دیدن قسمت هفتم هستید؟ منبع: Coming Soon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده