نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنسول های نسل هفتم با نرخ ۳۰ فریم اجرا می شود

پس از حذف قسمت داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3 در کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360، کمپانی اکتیویژن در خبری دیگر اعلام کرده اگرچه آن‌ها تلاش زیادی برای رساندن نرخ‌فریم بازی به ۶۰ کردند، اما این بازی با نرخ ۳۰ فریم در این کنسول‌ها اجرا خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
توماس ویلسون، مدیر نوآوری استودیو بیناکس که وظیفه پورت این بازی بر روی کنسول‌های نسل هفتم را بر عهده دارد گفته است آن‌ها تلاش زیادی کردند تا نرخ‌فریم بازی را به ۶۰ برسانند، اما انجام این کار در پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 کار بسیار مشکلی بوده است. با این حال ویلسون به بازیکنان قول داده حتی با این نرخ‌فریم، بازیکنان تجربه‌ای لذت‌بخش از بازی Call of Duty: Black Ops 3 کسب خواهند کرد:
هدف ما اجرای بازی با نرخ‌فریم تقریبی ۳۰ است. با این حال تجربه‌ای که از بازی به دست خواهید آورد لذت‌بخش خواهد بود، چراکه اگر این‌گونه نباشد، نمی‌توان نام بازی را Call of Duty نهاد.
بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط تری‌آرک ساخته شده است، در تاریخ ۶ نوامبر ( ۱۵ آبان ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 3، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. تری‌آرک در برنامه یک ماهه‌ی خود، هفته گذشته از یک حالت جدید با نام Free Run و خصوصیات جدید دیگر بازی Call of Duty: Black Ops 3 رونمایی کرد. در راستای اخبار مربوط به جدیدترین قسمت از مجموعه بازی‌های ندای وظیفه، طی روزهای گذشته همچنین از باندل پلی‌استیشن 4 بازی Call of Duty: Black Ops 3 هم رونمایی شد. این باندل شامل یگ دستگاه کنسول پلی‌استیشن 4 مشکی با خط‌های نارنجی، حافظه داخلی یک ترابایت، کنترلری با رنگ خاکستری و نارنجی، یک حالت اضافه برای بخش چندنفره با نام SOG Skull و البته بازی اصلی خواهد بود. همچنین نقشه نوک‌تاون که یکی از مزایای پیش‌خرید بازی Call of Duty: Black Ops 3 است، در این باندل وجود خواهد داشت. نظر شما در این رابطه چیست؟ منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده