نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰

اطلاعات جدیدی از قسمت های مختلف بازی Shenmue 3

اگرچه بازی Shenmue 3 تا سال ۲۰۱۷ منتشر نخواهد شد، اما یو سوزوکی، خالق این بازی در حال منتشر کردن اطلاعات مهم از قسمت‌های مختلف بازی است. در ادامه با زومجی و مشاهده این اطلاعات جدید همراه باشید.
در مصاحبه جدیدی که با سوزوکی انجام شده، وی گفته است در بازی Shenmue 3 سه منطقه مختلف و چهار باس‌فایت وجود خواهد داشت. در میان غول‌های بازی، سوزوکی از بازگشت لَن دی، شخصیت منفی اصلی این مجموعه و دو شخصیت منفی شناخته‌شده دیگر خبر داده است:
باس‌فایت چهارم بازی که یک شخصیت مونث است که به جای حملات مستقیم، با حیله‌گری و استراتژی‌های خاص خود به مبارزه با شما می‌آید.
بازی Shenmue 3 دارای آب و هوای داینامیک است و قسمت‌های مختلف نقشه بازی هم در روند کلی باز خواهد شد. در میان مناطق بازی، کوهستانی وجود دارد که یکی از مناطق قابل‌بازی Shenmue 3 است. کنترل بازی نسبت به قسمت‌های قبلی ساده‌تر و مبارزات هم حالت سینمایی‌تری به خود گرفته است. سوزوکی در این رابطه می‌گوید:
به شخصه زیاد بازی‌های ویدیویی دیگر را تجربه نمی‌کنم، چراکه اگر این کار را انجام دهم، تحت‌تاثیر آن‌ها قرار می‌گیرم. اگرچه این مسئله به صورت ناخداگاه برای شما پیش می‌آید، اما در نهایت ماهیت اصلی بازی از دست می‌رود. از طرفی دیگر، به جای بازی‌کردن به صورت مداوم فیلم‌های سینمایی تماشا می‌کنم.
سوزوکی گفته در حال حاضر تیم آن‌ها در حال یافتن راهی برای خلاصه‌کردن داستان دو قسمت قبلی، مونتاژ عناصر مختلف آن و البته قرار دادن آن‌ها در بازی برای آشنایی کاربران با داستان این مجموعه است. علاوه بر این، کارگردان بازی Shenmue 3 گفته تیم آن‌ها در نظر دارد در قسمت تنظیمات، گزینه‌ای را قرار دهد که بازیکنان بتوانند میان صداگذاران انگلیسی و ژاپنی جا به جایی انجام دهند. سوزوکی در ادامه صحبت‌های خود در رابطه با مسائل تکنیکی Shenmue 3 صحبت کرده است. وی گفته هدف تیم آن‌ها در حال حاضر برای نسخه پلی‌استیشن 4 نرخ ۳۰ فریم است. همچنین اعلام شده بازی Shenmue 3 با موتور قدرتمند آنریل ۴ در دست تولید قرار دارد. بازی Shenmue 3، جدیدترین قسمت از این مجموعه افسانه‌ای، در سال ۲۰۱۷ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده