نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

از سیستم نورپردازی بازی Bloodborne در Dark Souls 3 استفاده شده است

بازی Bloodborne که توسط استودیو خوش‌نام فرام‌ سافت‌ور تولید شده، سطح بازی‌های این استودیو را در زمینه گیم‌پلی و گرافیک به شدت بالا برد. در همین راستا، به تازگی مشخص شده از سیستم نورپردازی بازی بلادبورن در بازی دراک سولز ۳ استفاده شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
فرام‌ سافت‌ور پیش از تولید Dark Souls 3، چندین بار روی کنسول پلی‌استیشن 4 کار کرده و تجربه به دست‌ آورده است. علاوه بر بازی Bloodborne، این استودیو همچنین نسخه بازسازی‌شده Dark Souls 2 را هم برای پلی‌استیشن 4 تولید کرد. با توجه به انجام این کارها، می‌توان تاثیر آن‌ها را در بازی‌های بعدی این استودیو مشاهده کرد. وب‌سایت دیجیتال فاندری طی روزهای گذشته قسمتی از بازی Dark Souls 3 که برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی تولید شده  را تجربه کرده است. یکی از خصوصیات جالب این بازی از نظر این وب‌سایت، تکنولوژی نورپردازی بازی بلادبورن است که سازندگان در Dark Souls 3 هم از این تکنولوژی مشابه استفاده کرده‌اند:
مانند محصول قبلی فرام سافت‌ور، نور براساس زره و جنس لباس بر روی اجسام ساطع می‌شود. از میان حفره‌های خالی قلعه‌ها و ساختمان‌ها، می‌توانید عبور نور را مشاهده کنید. علاوه بر این، سایه‌ها هم به صورت پویا برای اشیا طراحی شده است.
بازی Dark Souls 3 که مانند قسمت‌های قبلی توجهات زیادی را به خود جلب کرده، در ماه فروردین یا اردیبهشت سال ۱۳۹۵ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و در تاریخی دیگر برای رایانه‌های شخصی  منتشر خواهد شد. علاوه بر این، طی روزهای گذشته تصاویر جدیدی از بازی Dark Souls 3 منتشر شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده