نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۱

کار ساخت بازی Fallout 4 به اتمام رسید

استودیوهای بازی‌سازی بتسدا با انتشار توییتی در حساب رسمی‌ توییتر خود اعلام کرد که بالاخره پس از سال‌ها، کار ساخت بازی بسیار مورد انتظار Fallout 4 به اتمام رسیده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
۲۳ اکتبر (۱ آبان) روزی است که کار ساخت بازی Fallout 4، یکی‌ از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ میلادی به اتمام رسید. کمپانی بتسدا با انتشار توییت و عکسی‌ در حساب رسمی‌ توییتر خود، این خبر را به گوش طرفداران رساند:
۲۳ اکتبر! کار ساخت هر ۲۷ نسخه بازی Fallout 4 به اتمام رسید.
عکسی‌ نیز که همراه با این توییت منتشر شد، ۹ نسخه از بازی را برای هر کدام از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی‌ نشان می‌داد. Fallout با اینکه بتسدا کار ساخت بازی Fallout 4 را به اتمام رسانده است، اما آنها در حال حاضر به سراغ پروژه دیگری نخواهند رفت بلکه آنها تمرکز خود را بر روی بسته‌های الحاقی‌ای که قرار است برای بازی منتشر شود خواهند گذشت. اولین بسته الحاقی بازی قرار است در سال ۲۰۱۶ منتشر شود. یکی‌ دیگر از پروژه‌هایی که بتسدا در حال کار بر روی آن است، ابزار ماد سازی بازی برای نسخه رایانه‌های شخصی‌ است که در زمان انتشار در دسترس کاربران نخواهد بود. در راستای دیگر اخبار مربوط به بازی Fallout 4، چندی پیش بتسدا اعلام کرده بود که نسخه فیزیکی‌ بازی برروی رایانه‌های شخصی برای اجرا نیاز به نرم‌افزار استیم دارد. همچنین یک تریلر سینمایی بسیار زیبا نیز هفته گذشته برای بازی منتشر شد که تماشای آن‌ خالی‌ از لطف نیست. شما نیز برای هرچه بیشتر آشنا شدن با فضای بازی می‌توانید اولین نگاه اختصاصی زومجی به بازی Fallout 4 را مطالعه بفرمایید. Fallout 4 در تاریخ ۱۹ آبان برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده