نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵

تماشا کنید: اضافه شدن تاون هال ۱۱ به بازی Clash of Clans

امروز و در جریان همایش کلش‌کان، سوپر‌سل خبر از عرضه یک بروزرسانی بزرگ برای بازی محبوب Clash of Clans داد که تاون هال ۱۱ را به بازی اضافه می‌کند. با زومجی همراه باشید.
بازی Clash of Clans یکی از محبوب‌ترین و در عین حال پر‌سود‌ترین بازی‌های حال حاضر جهان است که در کشور خودمان نیز محبوبیت بسیار بالایی دارد. طرفداران این بازی اطلاع دارند که پیش از این امکان ارتقای تاون هال تا سطح ۱۰ وجود داشت و با هر بار ارتقا، قابلیت‌های جدیدی در اختیار بازیکن قرار می‌گرفت. حال سوپر‌سل در جریان همایش کلش‌کان، خبر از عرضه یک بروزرسانی جدید و اضافه کردن تاون هال ۱۱ داده که به طور حتم ویژگی‌ها و ساختمان‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد کرد. در همین راستا ویدیویی منتشر شده و یکی از ساختمان‌های جدید دفاعی را نشان می‌دهد که به شکل یک عقاب سنگی است و با استفاده از نوعی اشعه انفجاری آسیب بسیار زیادی به نیرو‌های دشمن وارد می‌کند. بر اساس این ویدیو، تاون هال ۱۱ نیز یک ساختمان سفید رنگ است. البته فعلا تاریخ دقیقی از زمان عرضه این بروزرسانی منتشر نشده و باید منتظر اخبار بیش‌تر در این زمینه باشیم. در ادامه می‌توانید این ویدیوی جذاب را تماشا کنید:

|

چند روز پیش نیز سوپرسل با انتشار یک بروزرسانی کوچک، کاربران را برای اخبار مهم درباره بازی آماده کرده بود. جزئیات این بروزرسانی را می‌توانید در زومجی بخوانید.

نظرات خود را در مورد تاون‌هال جدید Clash of Clans با زومجی در میان بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده