نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

شفاف سازی سازنده Halo 5: Guardians درباره اخبار پیرامون نسخه پی‌ سی بازی

دیروز شایعه‌ای مبنی بر انتشار بازی Halo 5: Guardians برای رایانه‌های شخصی منتشر شد که بلافاصله توسط ۳۴۳ اینداستریز تکذیب شد. حال کارگردان بازی و مسبب شایعات اخیر، توضیحاتی در مورد صحبت‌های خود ارایه کرده که در ادامه مطلب زومجی می‌خوانید.
فرانک اُکانر، کارگردان بازی Halo 5: Guardians، دیروز طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که پورت کردن بازی برای Halo 5 برای رایانه‌های شخصی کار دشواری نیست و احتمال دارد روزی Halo 5 برای این پلتفرم نیز منتشر شود و همین مساله نیز باعث شد تا اخبار زیادی مبنی بر انتشار نسخه پی‌سی بازی منتشر شود. ولی این اخبار بلافاصله توسط ۳۴۳ اینداستریز تکذیب شدند و حال خود اُکانر نیز اعلام کرده که منظورش از مصاحبه پیشین، عرضه بازی برای پی‌سی نبوده است:
واقعیت این است که من هرگز به شکل مستقیم انتشار بازی Halo 5 را برای پی‌سی تایید نکردم. بلکه پاسخ من همان چیزی است که در طی ۱۰ سال اخیر در مورد سوال تکراری امکان انتشار بازی برای پی‌سی داده‌ام. ولی به طور شفاف نیز اعلام می‌کنم که فعلا هیچ برنامه‌ای برای انتشار Halo 5 برای رایانه‌های شخصی نداریم.
همانطور که پیش از این نیز اشاره کردیم، تکذیب خبر انتشار نسخه رایانه‌های شخصی، توسط ۳۴۳ اینداستریز و آرون گرینبرگ، مدیر بخش بازاریابی این استودیو اعلام شد و حال اُکانر نیز با انتشار پستی رسمی در حساب توییتر خود، اعلام کرده که اظهار نظر اولیه وی هیچ تفاوتی با همکارش نداشته و از ابتدا نیز ۳۴۳ انداستریز برنامه‌ای برای انتشار نسخه رایانه‌های شخصی نداشته‌اند. با استناد به صحبت‌های کارگردان بازی Halo 5، به طور قطعی می‌توان گفت که این بازی به سرنوشت آثاری مثل Dead Rising 3 و Ryse: Son of Rome دچار نخواهد شد و یک اثر انحصاری ایکس‌باکس وان باقی خواهد ماند. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده