نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۵

فروش مجدد نسخه پی‌سی Batman: Arkham Knight از ۶ آبان آغاز می‌شود

نسخه رایانه‌های شخصی بازی Batman: Arkham Knight همزمان با نسخه‌های کنسول عرضه شد که به دلیل باگ‌ها و مشکلات فراوان فروش آن متوقف شد. حال کمپانی برادران وارنر، اعلام کرده که فروش مجدد این نسخه از ۶ آبان آغاز خواهد شد.با زومجی همراه باشید.
کمپانی برادران وارنر، ناشر بازی Batman: Arkham Knight، اعلام کرده نسخه پی‌سی از تاریخ ۶ آبان مجددا بر روی استیم در دسترس کاربران خواهد بود و همچنین همزمان یک بروزرسانی نیز برای بازی منتشر می‌شود که تمام محتویات عرضه شده برای نسخه‌های کنسولی را (به جز محتویات انحصاری) در بر خواهد داشت. محتویات عرضه شده در این بروزرسانی شامل حالت عکاسی، پوشش بتمن از نسخه Arkham Asylum و امکان انتخاب شخصیت‌ها در بخش Cambat AR Challenges است. خریداران بسته‌الحاقی بازی نیز بلافاصله پس از انتشار نسخه پی‌سی، به تمام محتویات خریداری شده از جمله چالش‌های بخش AR، مسابقات رانندگی و همچنین پوشش‌های مختلف دسترسی خواهند داشت. کمپانی برادران وارنر همچنین با انتشار پستی از تمام کاربران رایانه‌های شخصی تشکر کرده که به شرح زیر است:
از تمام کاربرانی پی‌سی کمال تشکر را داریم که در این مدت با بازخوردهای خودشان به رفع مشکلات بازی کمک کردند. حال زمان ایفای نقش بتمن فرا رسیده است!
منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده