نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

شخصیت اصلی بازی Horizon: Zero Dawn با چند روش مختلف در دنیای بازی حرکت می‌کند

دنیای بازی Horizon: Zero Dawn وسیع است و در نخستین نمایش گیم‌پلی بازی، مشاهده کردیم اِلوی، شخصیت اصلی این بازی تنها با پایِ پیاده در این دنیا حرکت می‌کند. ظاهرا در این بازی «چند روش مختلف» برای حرکت و جا‌به‌جایی در دنیای Horizon: Zero Dawn وجود دارد که سازندگان با معرفی آن‌ها قصد دارند ما را سورپرایز کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
به دلیل جهان‌ باز بودن بازی Horizon: Zero Dawn، باید راه‌های مختلفی برای رفت و آمد در نقاط مختلف دنیای بازی وجود داشته باشد. مارک نوریس، تهیه‌کننده ارشد بازی در این رابطه می‌گوید:
واقعیت این است که بخش مشخصی از دنیای بازی احتیاج به سواری برای جا‌به‌جایی در آن‌ها است. ما به دنیای بازی‌هایی مانند ویچر ۳ و اسکایریم که بسیار وسیع هستند نگاه کردیم و نحوه سواری و قابلیت حرکت‌کردن در نقاط مختلف نقشه را در این بازی‌ها بررسی کردیم. بازی‌هایی مانند GTA و Saints Row که جهان‌ باز هستند، از ماشین‌ها به عنوان وسیله‌ای برای سواری استفاده می‌کنند. در حال حاضر آماده صحبت‌کردن در رابطه با نحوه عبور و مرور اِلوی در دنیای بازی نیستیم. با این حال می‌توانم به شما اطمینان دهم که وی به شکل‌ها و روش‌های مختلفی در این دنیا حرکت می‌کند و این بخش از بازی تنها به راه‌ رفتن و دویدن خلاصه نمی‌شود.
با این خبر، حتی تصور سوار شدن بر روی دایناسورها و حرکت‌کردن با آن‌ها در دنیای بازی، بسیار شیرین و لذت‌بخش است. نظر شما در این رابطه چیست؟‌به نظر شما سازندگان جدا از راه رفتن و دویدن، چه روش‌های دیگری را برای عبور و مرور در دنیای بازی تولید کرده‌اند. بازی Horizon: Zero Dawn که شما را در نقش شخصیت مونثی با نام اِلوی قرار می‌دهد، در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. منبع:DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده