نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۴ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

سازندگان بازی No Man’s Sky به سختی در حال کار روی این بازی هستند

بازی مستقل No Man’s Sky که با دنیای وسیع خود توجهات زیادی را به خود جلب کرده، هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد. در حالی که چند وقتی است که از این بازی اطلاعاتی منتشر نمی‌شود، اما موسس استودیو هِلو گیمز، سازنده بازی No Man’s Sky به تازگی اعلام کرده تیم آن‌ها «به سختی» در حال کار روی این محصول مورد انتظار است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
شان موری، موسس هِلو گیمز امروز در حساب توئیتر خود گفت:
به سختی در حال کار روی No Man’s Sky هستیم و خوش‌بختانه روند تولید بازی هم به خوبی پیش می‌رود. بازی No Man’s Sky تنها فرصت ما برای نشان‌دادن توانایی‌هایمان است. بنابراین دوست نداریم این فرصت خراب و از دست بدهیم. امیدواریم این مسئله را درک کنید.
نمایشگاه هفته بازی‌ پاریس که فردا برگزار می‌شود، می‌تواند محلی برای اعلام تاریخ انتشار بازی No Man’s Sky باشد. با این حال باید منتظر ماند و دید در این نمایشگاه تاریخ انتشار این بازی سرانجام اعلام خواهد شد یا خیر. وسعت بازی No Man’s Sky به حدی بزرگ است که اگر تا انتهای عمر خود این بازی را تجربه کنید، شاید نتوانید تمام سیارات آن را کشف کنید! در بازی حدود ۱۸ کوانتیتون سیاره وجود دارد که تمام آن‌ها به صورت داینامیک طراحی شده‌اند. موری در مصاحبه اخیر خود گفته بود نه تنها در بازی شاهد سیارات مختلفی خواهیم بود، بلکه در No Man’s Sky ستاره‌های زیادی هم وجود دارد. کشف کردن برخی از این ستاره‌ها ساده و یافتن برخی دیگر که جوایز بی‌نظیری در آن‌ها نهفته است، مشکل‌تر است بازی No Man’s Sky در سال ۲۰۱۵ به صورت همزمان برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. موری در صحبت‌های اخیر خود گفته بود تیم آن‌ها عرضه No Man’s Sky برای هدست‌های واقعیت مجازی را در نظر گرفته است. علاوه بر این، طی هفته‌های گذشته اطلاعاتی از سیارات، ستاره ها و حزب های بازی No Man’s Sky منتشر شد که اگر این مطلب را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده آن بپردازید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده