نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۴۵

تاخیر سه ماهه در انتشار بازی Cobalt استودیو موجانگ

شرکت موجانگ، ناشر بازی شوتر دو بعدی Cobalt، اعلام کرد که بازی جدید خود را با سه ماه تاخیر در ماهِ دوم سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد کرد. با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.
بازی Cobalt که توسط یک شرکت بازیسازی مستقل سوئدی به نام Oxeye ساخته شده است و توسط شرکت موجانگ، سازنده‌ی بازی پرطرفدار Minecraft، منتشر می‌شود با تاخیری سه ماهه مواجه شده است. این بازی ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۰ اکتبر (۸ آبان) منتشر شود اما وبلاگ رسمی موجانگ تایید کرده است که بازی Cobalt به دلیل داشتن باگ‌های فراوان به عرضه پیش از کریسمس نمی‌رسد. در وبلاگ رسمی این استودیو آمده است:
ما روی بازی Cobalt مدت زیادی است که کار می‌کنیم و اگرچه بازی اکنون کامل شده است اما باگ‌های آن بیشتر از حد انتظار ما است. ما می‌خواهیم که تک تک بخش‌های Cobalt از جمله بخش داستانی، چالش‌ها و بخش‌های چند نفره‌ی محلی و آنلاین همگی باب میل و مطابق انتظارات شما باشند. فرقی نمی‌کند که منتظر نسخه‌ی کدام پلتفرم هستید، زیرا که کلیت بازی هنوز به صرف زمان بیشتری احتیاج دارد. اگر بخواهیم صادقانه صحبت کنیم، ما چهار ماه زمان برای برطرف کردن مشکلات اصلی احتیاج نداریم {و در زمان کمتری این فرآیند را طی خواهیم کرد} اما خود مقوله‌ی عرضه ی یک بازی برای کنسول کاری پیچیده و زمان‌بر است و نکات زیادی را باید در نظر گرفت، از جمله زمان مناسب برای انتشار، مجوزها، بسته‌بندی و طراحی و تمام مراحلی که باید پیش از رسیدن بازی به دست مخاطب طی شود.
بازی Cobalt قرار است در ماه فوریه ۲۰۱۶ (بهمن ماه) برای رایانه‌های شخصی‌، مَک، ایکس‌باکس‌360 و ایکس‌باکس‌وان منتشر شود و مسئولیت آماده‌سازی و انتشار این بازی برای کنسول‌ها نیز بر عهده‌ی استودیو فت شارک گیمز خواهد بود. منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده