نویسنده: حامد افرومند
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۰

دو تصویر جدید از شخصیت جوکر در فیلم Suicide Squad منتشر شد

با وجود این‌که فیلم مورد انتظار Suicide Squad با تصویری از جرد لتو (Jared Leto) در نقش جوکر معرفی شد، اما تا به امروز تصویر دیگری از این شخصیت منتشر نشده بود. به لطف مجله امپایر دو تصویر جدید از جرد لتو در این فیلم منتشر شده است. با زومجی همراه باشید.
به جز تصویر اولیه و حضور بسیار کوتاه لتو در تریلر Suicide Squad (جوخه انتحاری)، تصویر دیگری از این شخصیت را ندیده بودیم . طرفدارها همچنان منتظر اطلاعات جدیدی از این شخصیت هستند. مجله‌ی امپایر جدیدترین شماره‌ی خود را به Suicide Squad اختصاص داده و جرد لتو در نقش جوکر را بر روی جلد خود قرار داده است. علاوه بر این مصاحبه‌ای نیز با لتو در مورد ایفای نقش جوکر صورت گرفته است. در بخش‌هایی از این مصاحبه، لتو حضور در Suicide Squad را دردناک توصیف کرده است:
من یک شیرجه‌ی خیلی عمیق زدم. اما این یک موقعیت منحصر به فرد بود و نمی‌توانستم هیچ راه دیگری را برای انجام آن تصور کنم. بازی در چنین نقشی با توجه به خصوصیات روانی آن، بسیار لذت بخش و در عین حال دردناک بود. اما اگر قوانین را زیر پا نگذارید، نمی‌توانید به دستاوردهای تازه‌ای برسید.
joker پیش از این مصاحبه‌ای از ویل اسمیت (Will Smith) در مورد بازی جرد لتو در جوخه انتحاری خوانده بودیم که به فرو رفتن جرد لتو در نقش جوکر در طول زمان فیلمبرداری اشاره کرده بود. فیلم جوخه انتحاری، توسط دوید آیر، کارگردان فیلم Fury ساخته شده است و داستان تعدادی از ضد ابر قهرمان‌های دنیای کمیکدی‌سی‌ را روایت می‌کند که همه‌شان محکوم به اعدام هستند. آنها توسط دولت آمریکا و برای تخفیف در مجازاتشان، راهی‌ ماموریت‌های فوق‌العاده سخت و مرگباری می‌شوند. از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به مارگوت رابی در نقش هارلی کوئین، جوئل کینامان در نقش ریک فلگ و جی کورتنی در نقش بومرنگ اشاره کرد. فیلم جوخه انتحاری برای اکران در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ میلادی (۱۵ مرداد ۱۳۹۵) برنامه ریزی شده است. منبع: bleedingcool


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده