نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

فیل اسپنسر بازی Halo 5: Guardians را یکی از دلایل پیشرفت ایکس‌باکس می‌داند

مایکروسافت به مناسب عرضه Halo 5: Guardians یک برنامه زنده تدارک دیده که فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس‌باکس این شرکت، در جریان آن توضیحاتی جالبی در مورد این بازی و همچنین برنامه‌های مایکروسافت ارایه داده است. با زومجی همراه باشید.
فیل اسپنسر، صحبت‌های خود را با ارایه توضیحاتی در مورد Halo 5: Guardians آغاز کرد و گفت:
برای شخص من دقت بالای 343 اینداستریز در ساخت بخش چند‌نفره Halo 5 بسیار مهم بود و همگی سعی داشتیم تا این بخش بی‌نظیر باشد. باید از تیم سازنده برای ساخت عالی حالت‌های Warzone و Arena بازی تشکر کنم و باید اذعان داشت که استودیوی سازنده به بخش چند‌نفره بازی به عنوان نماد آن اهمیت زیادی قائل شده و تمام تلاش خود را نیز برای ارایه یک تجربه عالی انجام داده است.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p|دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

وی در ادامه اعلام کرد که ایکس‌باکس لایو و گرد‌هم آمدن دوستان برای اجرای بازی‌ها در حالت همکاری، معنا و نمود اصلی بازی‌ها است و اهمیت بسیار زیادی دارد. وی همچنین صحبت‌هایی در مورد اهمیت بازخورد‌های دریافتی و مقایسه آن‌ها با نظرات شخصی مایکروسافت داشت که به شرح زیر است:
بازخوردهایی که از جانب طرفداران در مورد بازی‌های مختلف دریافت می‌کنیم، برای ما بسیار مهم است. برای مثال، ما بر اساس همین نیاز طرفداران و درخواست آن‌ها، Master Chief Collection را عرضه کردیم و همچنین برای ساخت Halo 5 نیز از ترکیب برخی ایده‌های طرفداران با تصیمات نوآورانه خودمان استفاده کردیم و این امر چیزی است که می‌تواند یک اثر را به شاهکار تبدیل کند. ارتباط با طرفداران و استفاده از نظریات آنان بسیار حیاتی است و تاثیر بسزایی در ساخت یک اثر خوب و محبوب دارد.
اسپنسر در ادامه اعلام کرد که حس بسیار خوبی به عرضه Halo 5 دارد:
واقعیت این است که نسل جدید همواره با عرضه نسخه‌ای Halo برای ایکس‌باکس معنی پیدا می‌کند و ایکس‌باکس وان نیز از این قاعده مستثنی نیست. Halo 5 یک اثر ساخته شده توسط یکی از اعضای خانواده مایکروسافت است و مواردی مثل اجرا شدن در ۶۰ فریم بر ثانیه و روان بودن بازی در عین زیبایی آن نشان از شناخت صحیح امکانات سخت‌افزاری کنسول توسط سازندگان دارد. سازندگان در استودیو 343 اینداستریز در تمام زمینه‌های ممکن از سخت افزار کنسول و حتی کنترلر‌های جدید الیت، بهترین استفاده را برده‌اند تا شاهد یکی از بهترین آثار ایکس‌باکس وان باشیم.

دانلود ویدیو با رزولوشن 320p| دانلود ویدیو با رزولوشن 720p

اسپنسر صحبت‌های پایانی خود را به لاین‌آپ بازی‌ها در پاییز امسال اختصاص داد و گفت:
حتی با گذشت این مدت در نسل هشتم، هنوز هم بیش‌تر کاربران ما از کنسول ایکس‌باکس 360 خودشان استفاده می‌کنند و از همین رو امکان استفاده بازی‌های این کنسول بر روی ایکس‌باکس وان و از طریق Backward Compatibility بسیار حیاتی است. ما همچنین برای بازسازی بازی‌های قدیمی اهمیت زیادی قائل هستیم و عرضه مجدد Gears of War و بازی‌های رِیر در مجموعه Rare Replay نشان از این مساله دارد. پاییز امسال هم سعی خواهیم کرد تا آثار بزرگ ایکس‌باکس 360 را از طریق Backward Compatibilty بر روی ایکس‌باکس وان عرضه کنیم و طرفداران قدیمی را برای تغییر نسل تشویق کنیم.
نظرات خود را در مورد صحبت‌های فیل اسپنسر با زومجی در میان بگذارید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده