نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

تهیه کننده ایندیانا جونز: ما قصد نداریم درباره این شخصیت مانند جیمز باند عمل کنیم

فرانک مارشال‌، فردی که تا به حال در تمام فیلم‌های مجموعه ایندینا جونز یا تهیه کننده بوده یا تهیه کننده اجرایی، اعلام کرد که آنها دنبال پیدا کردن یک ایندینا جونز جدید نیستند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
وب‌سایت د‌ن آف گیک در گزارشی اعلام کرد که فرانک مارشال‌، یکی‌ از تهیه کنندگانی که در تمام فیلم‌های مجموعه ایندینا جونز تا به حال نقش داشته، شایعات یک هنرپیشه جدید برای ایفای نقش ایندیانا جونز جدید را تکذیب کرد:
شایعاتی بسیار زیاد در باره این شخصیت مطرح شده است اما ما هنوز درباره این مساله هیچ تصمیمی نگرفته‌ایم. بالاخره در یک زمانی‌ مجبور خواهیم شد که درباره این مساله تصمیم‌گیری کنیم و چند نفر هم هستند که می‌توانند نقش اصلی را در فیلم بعدی این مجموعه ایفا کنند اما ما رویه فیلم‌های جیمز باند را در پیش نخواهیم گرفت. ما شخص دیگری را ایندیانا جونز خطاب نخواهیم کرد. باید یک راه حل برای این موضوع پیدا کنیم.
با استناد به صحبت‌های مارشال‌، به نظر می‌رسد که در فیلم جدید این مجموعه، ما شخص دیگری را در نقش اصلی‌ خواهیم دید. حضور شیا لبوف در فیلم قلمرو جمجمه کریستالی (Kingdom of the Crystal Skull) نیز خبر از این موضوع می‌داد اما با توجه به عدم موفقیت این فیلم، به نظر می‌رسد ما شخصیت مات ویلیامز را در فیلم جدیدی از این مجموعه در نقش اصلی‌ نخواهیم دید. در ماه ژانویه شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه کریس پرات قرار است در بازسازی این مجموعه نقش ایندیانا جونز را بازی کند و این شایعات زمانی‌ قوت گرفت که اعلام شد استیون اسپیلبرگ نیز علاقه دارد این فیلم را کارگردانی کند. در زمان انتشار این شایعه کریس پرات گفته بود که ایده کارگردانی فیلم توسط اسپیلبرگ بسیار جالب است اما تاکید کرده بود که هیچ تماسی از طرف تهیه کنندگان با وی گرفته نشده است. منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده