نویسنده: محمد رستمی
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۲۰

تماشا کنید: بخش چند نفره Uncharted 4 در نمایشگاه بازی پاریس ۲۰۱۵

امشب بخش چند نفره آنچارتد 4 به نمایش گذاشته شد. امروز در کنفرانس  پلی‌استیشن در نمایشگاه بازی پاریس تریلری پخش شد که به صورت اجمالی نتیجه تلاش‌های تیم چند نفره استودیو ناتی داگ را به نمایش گذاشت. در ادامه مطلب با زومجی همراه باشید.
در زمان توسعه بخش چند نفره بازی ایده‌های زیادی ارائه شد که همگی روی کاغذ بسیار عالی بودند اما بعد از پیاده‌سازی بسیار بد به نظر می‌آمدند. به همین جهت تا زمان تکمیل بازی آزمون‌ و خطاهای زیادی انجام شد و از هر ایده بخشی انتخاب شد و بازی نهایی را شکل داد. در ساخت این بازی تیم سازنده از تجربیات بازی‌های قبلی نظیر آنچارتد  ۳ و لست آف آس نیز استفاده کردند و نتیجه نهایی بخش چند نفره عالی و سریع برای بازی شد. کار تیمی، ماجراجویی و اکشن عالی ، محیط‌های پر جزئیات و گیم‌پلی غنی از ویژگی های بخش چند نفره بازی است و هر عنصری را که در تریلر ارائه شده می‌بینید در بخش چند نفره قابل استفاده است. سیستم‌های خاصی نیز برای بخش چند نفره به کار گرفته شده‌اند که مختص آنچارتد 4 طراحی شده‌اند. این موارد عبارتند از: ساید کیک‌ها یا پیروان: وقتی در تنگنا هستید می‌توانید از دوستتان کمک بخواهید. این افراد کاراکتر‌هایی کنترل شده هستند که هریک توانایی خاصی دارند و به شما در مبارزات کمک می‌کنند. میستیکال‌ها: میستیکال‌ها توانایی‌های ماورا الطبیعه هستند که قدرت‌های خاصی به بازیکن می‌دهند. در تریلر نمونه‌هایی از این ویژگی قابل مشاهده است. ویژگی بعدی قلاب است که در بعضی نقشه‌های بخش چند نفره قابل استفاده است. مورد بعدی طراحی مکانیک جذابی است که به شما کمک می‌کند در حین فرود آمدن روی دشمن او را از پا در بیاورید. نکته آخر اینکه دمو قابل بازی آنچارتد 4 در نمایشگاه بازی پاریس و نمایشگاه پکس استرالیا که ۳ روز دیگر برگزار می‌شود حضور خواهد داشت.  

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازیهای پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert] منبع: PlayStation.Blog


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده