نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۵ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۱۲

تماشا کنید: رونمایی از بازی Crytek با نام Robinson برای هدست‌های واقعیت مجازی

شرکت Crytek، سازنده بازی‌های Crysis و Ryse: Son of Rome، در جریان کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس از بازی جدید خود رونمایی کرد. بازی که شاید کسی انتظارش را نداشت؛ مخصوص هدست‌های واقعیت مجازی باشد.
سِوِت یِرلی، موسس شرکت کرای‌تِک، امروز در جریان برگزاری کنفرانس سونی در پاریس  از بازی جدید این شرکت با نام Robinson: The Journey رونمایی کرد. این بازی برای هدست‌های واقعیت مجازی ساخته خواهد شد. یرلی در جریان معرفی بازی اعلام کرد که Robinson ابتدا برای هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر عرضه می‌شود. تهیه کننده اجرایی شرکت کرای‌تِک درباره این بازی گفت:
در Robinson شما در نقش یک پسر جوان هستید که در پی یک صانحه، درون یک محیط ناشناخته گیر می‌افتد. حالا شما هستید که باید به عنوان پیشرو محیط را کشف و با محیط اطراف خود تعامل کنید. گردش در این سیاره ناآشنا می‌تواند منجر به رو‌به‌رو شدن با ناشناخته‌ها شود.
بازی Robinson: The Journey توسط موتور مخصوص شرکت کرای‌تک یعنی CryEngine در حال ساخت و توسعه است. این بازی نسخه کامل شده از دمویی است که این شرکت پیش از این برای هدست‌های واقعیت مجازی نشان داده بود. او در ادامه صحبت‌های خود در بلاگ پلی‌استیشن گفت:
بازی فقط درباره جلوه‌های بصری فوق‌العاده نیست بلکه درباره تعریف داستانی است که مخاطب را از لحاظ احساسی درگیر کند. اگرچه این ادعایی بزرگ است اما هدست Playstation VR می‌توانید بازیکنان را به لذت بردن از بازی‌ها در مسیری جدید دعوت کند. به نظر من این می‌تواند الهام‌بخش توسعه‌دهندگان برای خلق تجربه‌ای جدید به واسطه تکنولوژی جدید باشد.
در ادامه می‌توانید نمایش این بازی در کنفرانس سونی را تماشا و دانلود کنید:

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده کلیه اخبار، مقالات و حواشی مربوط به هفته بازی‌های پاریس به صفحه اختصاصی این رویداد در زومجی مراجعه کنید[/alert]

نظر شما درباره این بازی چیست؟ دیدگاه‌های خود را با زومجی در میان بگذارید.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده