نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۰

تماشا کنید: آموزش FIFA 16 - دفاع ساده

دفاع کردن در فوتبال، کلید پیروزی است و تسلط روی این موضوع می‌تواند شما را برنده میدان کند. نحوه تکل‌زدن‌ها و اینکه کجا، چه نوع تکلی بزنید؛ می‌تواند شما را در بیشتر جنگ‌های تن‌به‌تن پیروز کند. در ادامه با زومجی و آموزش ویدیویی دفاع ساده در بازی FIFA 16 همراه باشید.
فوتبال یکی از پر طرفدارترین و لذت‌بخش‌ترین ورزش‌های دنیا است. بازی‌های ویدیویی این رشته نیز همواره یکی از پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین بازی‌ها بوده و همین موضوع سبب شده تا در زومجی به آموزش ویدیویی و قدم‌به‌قدم این بازی بپردازیم. از امروز می‌توانید با دنبال کردن زومجی به تماشای این آموزش‌ها که در زومجی صداگذاری شده‌اند بپردازید و به بازیکنی خطرناک‌تر در فیفا 16 تبدیل شوید. در اولین قسمت از سری آموزشی فیفا ۱۶ به دفاع کردن می‌پردازیم. در قسمت اول آموزش دفاع کردن، به پایه و اساس این موضوع در فوتبال پرداخته و شما را با فوت‌و‌فن‌های اساسی آن آشنا خواهیم کرد. در ادامه می‌تونید ویدیو آموزشی دفاع ساده را تماشا و دانلود کنید:  

|

[alert variation="alert-info"]برای مشاهده همه ویدیو‌های آموزشی FIFA 16 به آدرسwww.zoomg.ir/topics/fifa-16-tutorials مراجعه کنید[/alert] در پایان جا داره تا از نادر امرایی برای برگردان فارسی این ویدیو تشکر کنم.

صداگذاری از زومجی بر اساس ویدیو‌های رسمی استودیو EA Sports


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده