نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

Uncharted 4 به احتمال زیاد آخرین بازی ناتی‌داگ از این مجموعه خواهد بود

تا امروز اخبار زیادی در مورد Uncharted 4 منتشر شده که هریک به نوعی آن را آخرین قسمت از مجموعه بازی‌های آنچارتد معرفی می‌کند. حال در این مطلب تمام نظرات عوامل سازنده بازی در این زمینه را جمع‌بندی خواهیم کرد. با زومجی همراه باشید.
قسمت چند‌نفره بازی Uncharted 4: A Thief's End چند روز پیش و در خلال کنفرانس سونی در هفته بازی‌های پاریس ۲۰۱۵ تایید شد و روبرت کاگ‌برن، کارگردان این بخش، اعلام کرد:
ما به عنوان یک استودیو، حس می‌کنیم که در حال کار بر روی آخرین بازی از سری آنچارتد هستیم.
نسخه چهارم آنچارتد روز‌های پایانی ساخت خود را سپری می‌کند و نیل دراک‌من، کارگردان بازی، به همین مناسبت مصاحبه‌ای انجام داده و اعلام کرد که Uncharted 4 پایانی بر یک دوره باشکوه خواهد بود. وی همچنین چندی پیش نیز اعلام کرد که تصور سری آنچارتد بدون حضور نیتن دریک بسیار دشوار است و قسمت چهارم هم آخرین حضور دریک در بازی است. همچنین نولان نورث، صداپیشه و بازیگر شخصیت نیتن دریک در بازی نیز به صراحت اعلام کرده بود که به احتمال زیاد این نسخه آخرین قسمت از سری بازی‌های آنچارتد خواهد بود. به هر حال تا زمانی که ناتی‌داگ رسما این خبر را تایید نکند، نمی‌توان آنچارتد۴ را آخرین نسخه از این مجموعه به حساب آورد ولی با استناد به صحبت‌های عوامل اصلی بازی مثل کارگردان و صداپیشه، قسمت چهارم، آخرین بازی از سری Uncharted است که داستان این بازی باشکوه را جمع‌بندی خواهد کرد. به نظر شما Uncharted 4 آخرین بازی از  این مجموعه خواهد بود؟ نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده