نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۰۰

قیمت کینکت کنسول ایکس‌باکس وان برای مدت زمان محدود کاهش یافت

مایکروسافت تصمیم گرفته تا برای مدت زمان محدودی قیمت سنسور کینکت کنسول ایکس‌باکس وان را کاهش دهد که این تغییر قیمت به هر دو نسخه همراه کنسول و مجزای این سنسور حرکتی اعمال خواهد شد. با زومجی همراه باشید.
مایکروسافت قصد دارد تا تغییراتی در رویکرد خود نسبت به سنسور کینکت ایجاد کند و از این رو قیمت این وسیله را برای مدت زمان محدودی کاهش داده است. در این راستا قیمت کینکت مستقل از ۱۵۰ دلار به ۱۰۰ دلار رسیده و باندل همراه کینکت کنسول ایکس‌باکس وان نیز با کاهشی ۱۰۰ دلاری با قیمت ۴۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. بر اساس تبلیغات مایکروسافت، این کاهش قیمت به صورت مقطعی خواهد بود. ولی این شرکت پیش از این نیز سابقه تبدیل کاهش قیمت‌های مقطعی به دائمی را دارد و برای مثال قیمت کنسول ایکس‌باکس وان در تعطیلات سال پیش به ۳۵۰ دلار کاهش یافت و بعدا نیز در همین بازه قیمتی ثابت ماند. همچنین لری ریب، از مسوولین مایکروسافت، با انتشار پستی رسمی در مورد کاهش قیمت کینکت گفت:
تقریبا نیمی از دارندگان ایکس‌باکس وان از کینکت استفاده می‌کنند و این افراد همواره در گزارش‌ها، بیش‌ترین رضایت را از تجربه استفاده ایکس‌باکس وان ابراز می‌کنند. به همین دلیل هم ما به سرمایه‌گذاری بر روی این وسیله ادامه خواهیم داد و در سال ۲۰۱۶ نیز دستیار شخصی کورتانا را برای آن عرضه می‌کنیم.
کینکت برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ و به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی مایکروسافت معرفی شد که البته هیچ‌گاه نتوانست در آن حد موفق و محبوب ظاهر شود و به نوعی در سراشیبی سقوط قرار گرفت. با این حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت هنوز هم برنامه‌های زیادی برای این وسیله دارد و کاهش قیمت آن نیز در همین راستا صورت گرفته است. نظرات خود را در این مورد با زومجی در میان بگذارید. منبع: Gameindustry


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده