نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۸ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

بازی Mirror’s Edge: Catalyst تا بهار سال ۲۰۱۶ تاخیر خورد

سارا جَنسون، تهیه‌کننده ارشد بازی Mirror’s Edge: Catalyst شب گذشته اعلام کرد این بازی تا بهار سال ۲۰۱۶ تاخیر خورده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.
اگر منتظر تجربه بازی Mirror’s Edge: Catalyst هستید، با این تاخیر باید در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۶ (چهارم خرداد سال ۱۳۹۵) به انجام این کار بپردازید. تهیه‌کننده Mirror’s Edge: Catalyst در بیانیه رسمی خود در رابطه با این تاخیر گفت:
سال‌های گذشته، ما هدف خاص و جاه‌طلبانه‌ای را برای بازی Mirror’s Edge: Catalyst مشخص کردیم. رسیدن به این هدف و ارائه یک تجربه بی‌نظیر کار چالش برانگیزی است و به زمان نیاز دارد. هدف ما در این بازی تولید یک شهر بزرگ برای کاوش، دورنماهای شگفت‌انگیز، آسمان‌‌خراش‌های بزرگ و تونل‌های مرموز بوده است. با Mirror’s Edge: Catalyst، در حال تولید یک بازی اکشن ماجراجویی، درگیر کننده و مبارزات و حرکات روان در حالت اول‌شخص هستیم. بازی Mirror’s Edge: Catalyst با داستانی عمیق و درگیر کننده، تجربه‌ جدیدی را نسبت به این مجموعه در اختیار شما قرار خواهد داد. ما قصد داریم با بهترین کیفیت ممکن به این اهداف خود برسیم. بنابراین تصمیم گرفتیم عرضه Mirror’s Edge: Catalyst را تا بهار سال ۲۰۱۶ به تاخیر بیاندازیم. ما از این چند ماه اضافه به بهترین شکل ممکن استفاده می‌کنیم تا مطمئن شویم زمانی که پا به دنیای این بازی می‌گذارید و قیام فِیث را مشاهده می‌کنید، تجربه شما از بازی سرگرم کننده، شگفت‌انگیز و خاطره‌انگیز باشد. Mirror’s Edge: Catalyst طی ماه‌های گذشته عکس‌العمل‌های خوبی را از طرفداران سراسر دنیا کسب کرده است. طرفداران منتظر بازگشت فِیث، استیل منحصر به فرد او و گیم‌پلی بی‌نظیر این مجموعه که تنها می‌توان آن را در Mirror’s Edge پیدا کرد هستند. مشاهده عکس‌العمل‌های مثبت شما انگیزه من و تمام افرادی را که روی بازی کار می‌کنند بیشتر کرده است. از حمایت‌ها و صبری که برای تجربه Mirror’s Edge: Catalyst می‌کنید سپاس‌گذاریم.
بازی Mirror’s Edge Catalyst در تاریخ ۲۴ مِی ۲۰۱۶ (چهارم خرداد سال ۱۳۹۵) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی‌ منتشر می‌شود. شما همچنین می‌توانید از طریق زومجی، نمایش شگفت‌انگیز گیم‌پلی بازی Mirror’s Edge Catalyst در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ را هم مشاهده کنید. منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده